تازه های سایت

کد مطلب: 49110
1. اسفند 1400 - 8:42
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا گفت: تاکنون 3 میلیون و ۱۸ هزار و ۴۷۲ دز واکسن کرونا برای جامعه هدف استان تزریق شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، فاطمه تر‌کمان اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از تزریق ۳ میلیون و ۱۸ هزار و ۴۷۲ دز واکسن کرونا تا ۲۹ بهمن ماه در استان خبر داد و اظهار کرد: واکسن‌های تزریق شده در استان، یک‌میلیون و ۳۵۱ هزار و ۵۳۹ دز اول و یک میلیون و ۱۸۲ هزار و ۸۱۲ دز دوم و ۴۸۴ هزار و ۱۲۱ دز سوم بوده است.

وی با بیان اینکه یک‌میلیون و ۲۱۵ هزار و ۷۹۹ دز واکسن کرونا در شهرستان همدان تزریق شده است گفت: در اسدآباد ۱۷۹ هزار و ۳۷۵ دز، نهاوند ۲۹۵ هزار و ۴ دز و ملایر ۴۷۸ هزار و ۷۵۸ دز واکسن کرونا تزریق شده است.
 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا  با بیان اینکه ۲۰۷ هزار و ۲۱۸ دز واکسن کرونا در شهرستان کبودراهنگ تزریق شده است خاطرنشان کرد: ۶۴ هزار و ۵۴۳ دز در فامنین، ۶۹ هزار و ۷۶۰ دز در درگزین، ۱۲۶ هزار و ۳۳۱ دز در رزن و ۱۷۹ هزار و ۵۸۹ دز در تویسرکان واکسن کرونا تزریق شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۹۷ دز واکسن کرونا از سوی دانشگاه علوم پزشکی در استان تزریق شده است عنوان کرد: در حال حاصر تزریق روزانه استان ۲ هزار ۵۶۹ دز است.

ترکمان اسدی با تاکید به اینکه شهرستان همدان، ملایر، نهاوند، بهار، اسدآباد، تویسرکان، کبودراهنگ، رزن، درگزین و فامنین به ترتیب بیشترین تا کمترین تزریق کنندگان دز سوم واکسن کرونا هستند گفت: تزریق دز سوم واکسن باعث ایمنی بیشتر افراد در مقابل بیماری کرونا به ویژه سویه جدید امیکرون می‌شود و بنابراین افراد هرچه زودتر اقدام به واکسیناسیون کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما