تازه های سایت

کد مطلب: 49102
30. بهمن 1400 - 8:52

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شب گذشته بود که بر اثر درگیری مسلحانه در یکی از مناطق نهاوند متاسفانه دو نفر جان خود را از دست دادند که این حادثه موجب نگرانی همشهریان شد.

خوشبختانه عامل این حادثه در کمتر از دو ساعت توسط پلیس دستگیر شد ولی وجود درگیری های مشابه در سال جاری باعث شده تا مردم نهاوند از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی درخواست برخورد شدید با دارندگان سلاح غیر مجاز را داشته باشند.

قطعا اقتدار و بازدارندگی در صدور و اجرای حکم مورد مطالبه مردم از دستگاه قضا است و امیدواریم همانطور که دادستان محترم اعلام کردند با اینگونه جرائم مانند گذشته به شدت برخورد شود.

همچنین اقتدار و برخورد بازدارنده در موضوع حمل سلاح و مهمات در این شهرستان یکی از مطالبات جدی مردم از دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی و انتظامی است.

امیدواریم با دستور جدید سردار اشتری فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر تشکیل گروه های ویژه برای مقابله قاطعانه با مخلان نظم و امنیت و دستگیری گسترده اراذل و اوباش دیگر شاهد این حوادث ناگوار در شهرستان پر افتخار و دارای تاریخ و تمدن نهاوند نباشیم.

همچنین با تأکید مجدد دادستان همدان به نیروی انتظامی استان؛ نباید اجازه خودنمایی به هیچ اوباشی داده شود که این موضوع می تواند نقش مهمی در برخورد با مخلان امنیت جامعه باشد.

خانجانی موقر دادستان همدان با بیان اینکه مأموران این اجازه را دارند که هر کسی را که حامل سلاح است، بدون ملاحظه، دستگیر و بازداشت کنند، گفت: هر گونه تعلل در به کارگیری تجهیزات و ابزار دفاعی، توجیه منطقی ندارد و ضرورت دارد مأمور در مقام انجام وظیفه، با تدبیر عمل کرده و اجازه عرض اندام به مجرمان و متعرضان به قانون را ندهد.

دیدگاه شما