تازه های سایت

کد مطلب: 49060
25. بهمن 1400 - 8:52
چندی پیش برخی ضابطان قانون در شهرستان ملایر از جمله گشت های یکی از حوزه های مقاومت این شهرستان بر اساس گزارش های مردمی، موفق به کشف و ضبط مواد مخدر و دستگیری عوامل فروش می شود که در کمال تعجب سیستم قضایی شهرستان به دلایل عجیبی مانند تاخیر در تکمیل صورت جلسه ها و روال اداری اقدام به صدور حکم علیه ضابطین قانون و گشتهای امنیتی می کند نه فروشندگان مواد مخدر!

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، چندی پیش برخی ضابطان قانون در شهرستان ملایر از جمله گشت های یکی از حوزه های مقاومت این شهرستان بر اساس گزارش های مردمی، موفق به کشف و ضبط مواد مخدر و دستگیری عوامل فروش می شود که در کمال تعجب سیستم قضایی شهرستان به دلایل عجیبی مانند تاخیر در تکمیل صورت جلسه ها و روال اداری اقدام به صدور حکم علیه ضابطین قانون و گشتهای امنیتی می کند نه فروشندگان مواد مخدر!

نماینده شهرستان ملایر در مجلس در توییتی این اقدام را غیر قابل قبول و تضعیف عامدانه سپاه، نیروی انتظامی و سایر ضابطین قانون عنوان کرد.

بر این اساس باید پرسید با این دست از اقدامات آیا ضابط قانون در برخورد با سوداگران مواد مخدر محتاط نشده و ماجرای شهید علی اکبر رنجبر ها که سلاح در دست سربریده شدند تکرار نمی شود؟

مجموعه های مردمی و مسئولین استان همدان در حال پیگیری این موضوع از دستگاه قضایی برای برخورد با زیر مجموعه خاطی در شهرستان ملایر هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما