تازه های سایت

کد مطلب: 49011
20. بهمن 1400 - 8:20
اعضای بدن مرحوم محمدامین شهبازی از دیار نهاوند به چهار بیمار نیازمند به پیوند زندگی دوباره بخشید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با قدردانی از خانواده سخاوتمند  مرحوم شهبازی گفت: محمد امین شهبازی نوجوان 14 ساله ساکن شهرستان نهاوند، بر اثر تصادف دچار مولتیپل تروما شده بود، که با تشخیص مرگ مغزی و رضایت خانواده این مرحوم (قلب،کبد و دو کلیه) به منظور استفاده بیماران نیازمند اهدا شد و به چهار نیازمند به پیوند عضو زندگی دوباره بخشید.

طهماسبی افزود: از تیم پر تلاش بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند بخش ICU بخصوص پزشک معالج این مرحوم خانم دکتر روشنی قدردانی می کنیم.

سرپرست معاونت درمان اظهار امیدواری کرد با فرهنگ سازی و نهادینه شدن این عمل خیر و خدا پسندانه، برای افراد بیشتری امکان زندگی دوباره فراهم شود.

پیام تشکر و قدردانی امام جمعه، سرپرست فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان نهاوند از خانواده نوجوان مرگ مغزی

و مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا

خانواده ی ایثارگر و بخشنده محمد امین شهبازی
از این که با هدف عالی رضایت خداوندی و با ایثار و از خود گذشتگی و با مناعت طبع بی بدیل و عزت نفس بی نظیر به زندگانی و جاودانگی انسان دیگری با عزت و عظمت نگریستید و با کرامات عدیده و وسعت نظر ، جان دیگری به مخلوق خلیق بخشیدید، نهایت تقدیر و تشکر خالصانه را داریم.

با امید به این که همواره  در سلامت ، سعادت ، سیادت و سروری روزگار را با قدرت و اقتدار و سربلند ی سپری سازید و این عمل خدا پسندانه شما مرضی درگاه حق ، و بهشت برین مامن و منزلگاه ابدی آن فقید سعید باشد.

روحتان شیفته جمال و جلال الهی و مزرع سینه اتان از سبزه برکات باقیات الصالحات جاودان باد.

حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند

سلگی سرپرست فرمانداری نهاوند       

متین سرپرست شبکه بهداشت و درمان نهاوند 

دیدگاه شما