تازه های سایت

کد مطلب: 48930
12. بهمن 1400 - 8:24

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، امیر بحیرایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع رسانه های شهرستان نهاوند اظهار داشت: نقش رسانه ها و تاثیر پذیری شبکه های اجتماعی در بین نسل نوجوان و جوان و همچنین در نهاوند که بیشترین فعالیت و تلاش هم  از حوزه رسانه اداره می‌شود بسیار کارآمد و تاثیر گذار خواهد بود.

وی تصریح کرد: کمیته فرهنگی و هنری و کمیته فضای اجتماعی به ارشاد محول شده که اصحاب رسانه قسمتی از این کمیته محسوب میشوند و بیشترین فعالیت این کمیته ها در فضای مجازی است، این کمیته ها یک سری رویکردها دارند، که از اصحاب رسانه میخواهیم که این بخش ها را پررنگ نشان دهند، معرفی برنامه های مرتبط با انقلاب اسلامی و باز خوانی خاطرات رجل سیاسی تاریخ اسلامی است، و همچنین یکی از بخش های که میشود آنرا پر رنگ نشان داد همین دشمنی های غربگرایان است که میخواهند عظمت انقلاب اسلامی را ضعیف نشان دهند.

بحیرایی افزود: در این ایام بیشتر از همیشه به دنبال نشر محتواهای مذهبی در فضای مجازی باشیم اصحاب رسانه هم میتوانند با خانواده های شهدا دیدار داشته باشند، و لوگوی کانالهای خبری خود را مزین کنند به دهه ی مبارک فجر، شور و نشاط اجتماعی مردم را محوریت کارها قرار دهید، زحمات مسئولین و نهادهای انقلابی را برای مردم به تصویر بکشید، در نقطه مقابل خیانتهای که نظام شاهنشاهی و پهلوی به مردم داشته اند میتواند محور دیگری از برنامه های  اصحاب رسانه باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به نقش بسزای رسانه ها گفت: نقش رسانه ها و اصحاب رسانه خیلی تاثیر گذار است،شما میتوانید جایگاه خود را در این ایام کارآمد تر و پر رنگ تر نشان دهند و با ارتباط برقرار کردن با نوجوانان و جوانانی که دهه های اخیر را درک نکردند،با آگاهی دادن و ارائه برنامه های انقلابی و مذهبی  ارتباط خوبی را بوجود بیاورند.

بحیرایی در خاتمه بیان کرد: شعار امسال دهه مبارک فجر جشن ملی ۱۴٠٠ است. و اینکه ما بدنبال این هستیم که یک نشاط و شوری در مردم بوجود بیاوریم که مشکلات گذشته و ورود ویروس کرونا  که باعث شد زندگی مردم مختل شود از بین برود.

وی برنامه های دهه فجر که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند که شامل 260 عنوان برنامه می شود را به شرح زیر اعلام کرد.
برگزاری جُنگ شادی، با حضور هنرمندان استان لرستان است شامل استندآب، اجرای موسیقی،برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی، برپایی عصر شعر و خاطره، دیدار و تجلیل از خانواده های شهدا، برپایی نمایشگاه کتاب،اهدا کتاب به مراکز فرهنگی،برگزاری مسابقه کتابخوانی،برگزاری نمایشگاه عکس،تجلیل از فعالان عرصه هنر در انقلاب،رونمایی از کتاب،اکران فیلم های سینمایی،توزیع بسته های حمایتی و معیشتی بین کانون های فرهنگی و هنرمندان، افتتاح اموزشگاه موسیقی، افتتاح دفتر مفاخر و مشاهیر نهاوند،اذین بندی و ارسال پیامک به جامعه هدف، جشن فجر در روستای شعبان، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در سطح ۶٠کانون،و ویژه برنامه جشن انقلاب در این دهه اجرا می شود.

دیدگاه شما