تازه های سایت

کد مطلب: 48920
11. بهمن 1400 - 8:50
امام جمعه نهاوند گفت: مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش مضاعف کنند و مسئولین حوزه اقتصادی در این زمینه وظایف بیشتری بر عهده دارند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی روز یک‌شنبه ۱۰ آبان در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند، اظهار کرد: امروز دشمنان ما با تحریم‌ها و فشارها جی اقتصادی می‌خواهند مردم کشور ما را خسته کنند و در مقابل نظام و انقلاب قرار دهند.

وی افزود: برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردن، مسئولین باید تلاش مضاعفی انجام بدهند و مسئولان و اداراتی که در حوزه اقتصادی فعالیت می‌کنند برای حل این مشکلات باید بیشتر تلاش کنند.
مغیثی تاکید کرد: ایام‌الله دهه فجر فرصت خوبی برای ارائه گزارشات اقدامات و خدماتی انجام شده به مردم است تا امید در دل مردم زنده شود و مسئولین و ادارات باید در این راستا پیش‌گام باشند.
وی ادامه داد: مسئولینی که در پشت میزها نشسته‌اند باید بدانند مهم‌ترین وظیفه‌شان خدمت به مردم است و همه این مسئولیت‌ها برای امتحان است.
امام جمعه نهاوند بیان کرد: شهید سلیمانی در انجام وظائف و مسئولیتش فقط خدا و آخرت را درنظر داشت و به همین دلیل 
شهید سلیمانی شد که حتی شهادتش هم بسیار تاثیرگذار بود و همه ما خصوصا مسئولین باید این شهید بزرگوار را الگوی خود قرار دهیم.
مغیثی در خاتمه گفت: دهه فجر جشن‌ها باید مردمی و باشکوه برگزار شود و باید تلاش کنیم که پیام انقلاب اسلامی را به همه خصوصا نسل نوجوان و جوان‌ منتقل کنیم که آموزش و پرورش در این زمینه وظیفه‌ی مهمی بر عهده دارد.

انتهای پیام

دیدگاه شما