تازه های سایت

کد مطلب: 48909
10. بهمن 1400 - 7:28
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از ورود سامانه بارشی در شب دوشنبه و روز سه شنبه مورخ ۱۲ بهمن ماه خبر داد و گفت: پیش بینی می شود این سامانه تمامی استان همدان را تحت تاثیر قرار دهد و سفید پوش کند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، روح الله زاهدی به ایسنا گفت: آسمان استان تا روز دوشنبه صاف و آفتابی خواهد بود و در روز سه شنبه ۱۲ بهمن ماه بارش برف پیش بینی می‌شود که تمامی نقاط استان را تحت تاثیر قرار می دهد و بارش به نسبت خوبی خواهد بود.

وی افزود: همدان در سال‌جاری ۱۹ درجه سانتی گراد زیر صفر را تجربه کرد که این دما نیز مربوط به ۱۰ روز گذشته است و پیش بینی می شود وضعیت دمای هوا در حالت فعلی باقی بماند و پایدار باشد.

زاهدی خاطرنشان کرد: بارش‌های روز پنج‌شنبه ۶ بهمن ماه بسیار خفیف بود و تنها در تویسرکان، نهاوند و بخشی از شهر همدان شاهد بارندگی بودیم.

وی گفت: در شبانه روز گذشته دمای بیشینه همدان چهار درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن نیز چهار درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است که پیش‌بینی می‌شود این وضیت ثبات نسبی داشته باشد.

زاهدی تصریح کرد: دمای هوای قهاوند با ۱۱ درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین نقطه استان و نهاوند و اسدآباد نیز با شش درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان ثبت شده است.

وی به وضعیت بارندگی ها نسبت به میانگین بلند مدت تا کنون اشاره کرد و گفت: میزان بارندگی ها نسبت به آمار بلند مدت تا کنون ۳۵ میلیمتر کاهش داشته و با توجه به اینکه دو ماه از فصل زمستان باقی مانده است اعلام میانگین کاهش بارندگی دقیق و درست نیست.

انتهای پیام

دیدگاه شما