تازه های سایت

کد مطلب: 48826
1. بهمن 1400 - 12:07
جامعه ورزش نهاوند امروز وداع تلخی با استاد فرامرز سماوات پیشکسوت کشتی و ورزش پهلوانی و مربی سابق تیم ملی کشتی کشور داشتند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جامعه ورزش نهاوند با استاد فرامرز سماوات وداع کردند و پیکر این مربی با اخلاق نهاوند بر روی دوش شاگردانش در کنار تشک کشتی دور افتخار زد.

سینه زنی و عزاداری ورزشکاران نهاوندی در فراق پیشکسوت کشتی و ورزش پهلوانی نهاوند بر روی تشک کشتی غم و اندوه ورزشکاران را در فراق این مربی فقید نشان می داد.

امروز پهلوانان و قهرمانان و مدال آوران جامعه ورزشی استان همدان دور هم جمع شدند و با اسطوره ی ادب و اخلاق کشتی وداع کردند.

فرامرز سماوات مربی سابق ملی کشتی کشورمان که ظهر دیروز بر اثر سکته مغزی پس از بستری در بیمارستان علیمرادیان نهاوند درگذشته بود متولد سال ۱۳۳۸ بود و عمر خود را در راه اعتلای ورزش کشتی نهاوند صرف کرد.

استاد سماوات مربی دغدغه مند و دلسوز کشتی،  پهلوانان، مدال آوران، قهرمانان و شاگردان بزرگی را برای  کشتی کشور تربیت و به جامعه ی ورزشی تقدیم کرد.

امروز شاگردان و ورزشکاران نهاوند با چشمانی اشک بار پیکر استاد فرامرز سماوات اسطوره ی ادب و اخلاق کشتی را ابتدا در میان موجی از غم و اندوه در سالن کشتی شهید عباد خدارحمی نهاوند تشییع و سپس تا خانه ابدی اش در قطعه نام آوران باغ بهشت نهاوند بدرقه کردند.

دیدگاه شما