تازه های سایت

کد مطلب: 48659
13. دى 1400 - 8:36
‍معاون اقتصادی استانداری همدان گفت: رویکرد و اولویت مسئولان استان حمایت از واحد‌های تولیدی و توسعه تولید و کارآفرینی است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ‍پورمجاهد گفت: رویکرد و اولویت مسئولان استان حمایت از واحد‌های تولیدی و توسعه تولید و کارآفرینی است.

او در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان گفت: رویکرد‌های توسعه‌ای حوزه صنعت به‌منظور ارتقاء اشتغال و رفع بیکاری در استان پیگیری و برای رفع موانع تولید برنامه ریزی و  تلاش می‌شود.

به گفته معاون اقتصادی استانداری همدان ،احیا واحد‌های تولیدی نیمه تعطیل از اصلی‌ترین گام‌های توسعه است و  باید پیگیری و تاکید بر تملک زمین‌های شهرک صنعتی نهاوند در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری نهاوند هم در ادامه گفت: واحد‌های تولیدی نخستین اولویت شهرستان برای مقابله با تحریم‌ها هستند.

جعفر سلگی، گفت: احیا واحد‌های تولیدی نیمه تعطیل، فعال نمودن و در چرخه تولید قرار گرفتن آن‌ها از مهم‌ترین کار‌های مجموعه مدیریتی شهرستان در راستای توسعه شهرستان است.

به گفته او سیاست شهرستان برپایه حمایت از تولید است و به همین منظور همواره از فعالان اقتصادی دعوت کرده ایم تا در شهرستان حضور یابند و قاعدتا از آن‌ها نیز حمایت خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری نهاوندگفت: مسائل و مشکلات مربوط به فعالان اقتصادی که در این جلسه مطرح شد و تا رفع مشکل پیگیری تا تولید کنندگان بتوانند با قدرت بیشتری به فعالیت  ادامه دهند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما