تازه های سایت

کد مطلب: 48630
10. دى 1400 - 2:18
دو کتاب «طعم زندگی» و «صبورانه» به نویسندگی فاطمه سلگی در شهرستان نهاوند رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراسم رونمایی از کتاب های طعم زندگی و  صبورانه نوشته فاطمه سلگی در اداره ارشاد اسلامی، با حضور امیر بحیرایی مدیر  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شاعران و نویسندگان شهرستان نهاوند برگزار شد.

امیر بحیرایی مدیر  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند در مراسم رونمایی از دو کتاب طعم زندگی و صبورانه نوشته ی فاطمه سلگی ضمن گرامیداشت سالروز ۹ بیان داشت : روز ۹ دی ، روز میثاق با امام و ولایت است و روز در نطفه خاموش شدن فتنه ی دشمنان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کتاب غذای روح و جان بشریت است، گفت: آنچه از گذشتگان به ما رسیده و به آیندگان خواهد رسید کتاب و کتابخوانی است.

مدیر  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه بالندگی تمام فرهنگ ها و تمدن ها در گرو مطالعه است، افزود: توسعه و پیشرفت و بالندگی تمامی تمدن ها در گرو مطالعه و آشنایی با گذشته و پند گرفتن از عبرت های گذشتگان بوده و هست.

وی گفت: اگر میخواهیم جامعه ای توسعه یافته و مطلوب داشته باشیم ودر بحث مشکلات و معظلات اجتماعی قدمی بر داریم دستیابی به بحث فرهنگ است و یکی از مهمترین راههای توسعه  توجه به مباحث  فرهنگی می باشد.

انتهای پیام

دیدگاه شما