تازه های سایت

کد مطلب: 48588
6. دى 1400 - 8:25
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: آرد نانوایی‌های شهرستان نهاوند بی‌کیفیت است و همین امر باعث نارضایتی مردم شهرستان شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جعفر سلگی روز یک‌شنبه ۵ دی در جلسه شورای آرد و نان نهاوند، اظهار کرد: نحوه توزیع آرد در شهرستان نهاوند مشکل دارد و با توجه به این‌که آرد نانوایی‌های شهرستان از شهرهای مختلف استان تامین می‌شود و بی‌کیفیت بودن این آردها نیز باعث نارضایتی مردم شهرستان شده است.

وی افزود: در راستای رسیدگی به شکایات مردمی و نظارت بر نحوه کیفیت نان در بازرسی‌های بعمل آمده، پرونده ۲۶ نانوایی متخلف (۱٠ نانوایی توسط اداره صمت، ۴ نانوایی توسط مرکز بهداشت و ۱۲ نانوایی توسط اتاق اصناف) به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.
سلگی تصریح کرد: نظارت بر کیفیت نان در نانوایی‌های شهرستان باید در راستای حفظ سلامت شهروندان به‌طور جدی در دستور کار بازرسان قرار بگیرد. 
سرپرست فرمانداری نهاوند تاکید کرد: نانوایی‌هایی که با عدم رعایت موارد بهداشتی سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازند به هیچ عنوان قابل بخشش نخواهند بود.
وی اضافه کرد: ۲۴ هزار نفر در شهرستان نهاوند واجد شرایط دریافت سهمیه آرد خانه‌پزی هستند که بر اساس سهمیه هزار و ۱۵٠ کیسه، به هر نفر یک کیلو و ۳٠٠ گرم در ماه سهمیه آرد می‌رسد.
سلگی در خاتمه تاکید کرد: سرانه آرد شهرستان باید افزایش یابد و در این خصوص پیگیری‌هایی بعمل آمده که مدیر اداره غله استان همدان نیز با این درخواست موافقت کردند.

انتهای پیام

دیدگاه شما