تازه های سایت

کد مطلب: 48491
26. آذر 1400 - 19:23
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، گفت: نظام رتبه بندی معلمان مهر 1401 اجرایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند با اشاره به تصویب طرح نظام رتبه بندی معلمان و لام الاجرا شدن آن از ابتدای مهرماه سال آتی، گفت: معلمان از اقشار زحمت کش جامعه هستند که در راستای تحقق اهداف آموزشی و پرورشی کشور فعالیت می کنند لذا پیگشیر مطالبات به حق ایشان از عمده وظایف ماست.

وی با اشاره به ارائه گزارش مالی مجلس شورای اسلامی برای نخستین بار به صورت کامل و شفاف از طرف بنده به عنوان ریاست کمیته دیوان محاسبات مجلس، گفت: امیدواریم در ادامه راه نیز با همت مجلس انقلابی در راستای رفع مشکلات جامعه و همچنین اجرای حداکثری شفافیت قدم برداریم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جذب ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار با بهره گیری از ظرفیت قانونی ماده ۵۶ با همکاری بانک سپه برای جاده نهاوند-کنگاور، گفت: برای جاده نهاوند-بروجرد علی رغم اینکه حدود ۱۰ کیلومتر از آن در محدوده استان لرستان است پیگیری های لازم صورت گرفته و در حال اجرا و نیوجرسی گذاری می باشد.

وی با بیان اینکه جاده آورزمان تأمین اعتبار شده و در حال تکمیل است، گفت: در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری نیز کارخانه کلسینه دولومیت نهاوند در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

شهبازی گفت: مجتمع پتروشیمی اخذ مجوز شده و تأمین خوراک آن صورت گرفته است که بزودی کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: در بحث مجتمع فرآوری مس و کارخانه آن سرمایه گذار ورود کرده و بخاطر خلوص بالای عیار مس در نهاوند می تواند تحولی عظیم در حوزه صنایع معدنی نهاوند و استان همدان ایجاد کند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با دعوت از سرمایه گذاران دغدغه اشتغال جوانان نهاوندی را رفع کنیم.

وی گفت: سد گرین که در دولت های قبل نیز تلاش شده بود که احداث شود، متأسفانه اعتبار چندانی به آن تخصیص نیافته بود که با تلاش های بنده و سایر عزیزان از محل ماده ۵۶ توسط سه بانک کشاورزی، صادرات و تجارت تأمین اعتبار گردید و امیدواریم در سه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

دیدگاه شما