تازه های سایت

کد مطلب: 48379
15. آذر 1400 - 7:41
فرمانده سپاه نهاوند گفت: مسئولان از هرگونه تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم دریغ نکنند و سپاه از همه ظرفیت‌ها برای کمک به مسئولان در راستای حل مشکلات مردم استفاده می‌کند

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در شورای اداری نهاوند گفت: باید مسئولان و مدیران شهرستان جهت رفع مشکلات و دغدغه‌ها مردم و معرفی اقدامات دستگاه خود از ظرفیت رسانه‌ها بهره بگیرند.
وی اظهار داشت: متأسفانه برخی روسای ادارات میانهٔ خوبی با رسانه‌ها ندارند و روسای ادارات باید گزارش عملکرد خود را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند تا خدمات انجام‌شده برای مردم بیان شود.
فرمانده سپاه نهاوند افزود: مسئولان از هرگونه تلاش و پیگیری مشکلات مردم دریغ نکنند و مجموعه سپاه با همه ظرفیت‌ها در کنار مسئولان برای خدمت‌رسانی به مردم قرار دارد.
مختاری گفت: افزایش ۵۰ درصدی قیمت نان باید موجب کیفیت مطلوب نان شود و باید رضایتمندی مردم در پخت نان جلب شود و توسط مسئولان مربوطه باید به‌صورت مداوم بازرسی‌های میدانی انجام شود.
وی ادامه داد: با توجه به کمبود منابع آب نیاز است دریچه‌های نهر شعبان و دیگر کانال‌های آب‌رسانی برطرف و روستاهایی هم که مشکل آب‌دارند اقدام اساسی برای رفع آن انجام شود.
فرمانده سپاه نهاوند افزود: سپاه شهرستان در کنار مدیران ادارات است و هر کمکی که در راستای خدمت‌رسانی به مردم نیاز باشد به دستگاه‌هایی اجرایی می‌کند و در زمینه آب‌رسانی نیز آماده کمک است.
وی گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه آمادگی دارد طرح‌های آب‌رسانی به روستاهایی که دارای مشکل آب آشامیدنی هستند را با همکاری اداره آبفای نهاوند حل کند.
مختاری بیان کرد: در هفته بسیج امسال نیز 6 طرح آب‌رسانی به روستاهای محروم که توسط این قرارگاه انجام‌شده بود به بهره‌برداری رسید و موجب رضایتمندی مردم شد.
فرمانده سپاه نهاوند در پایان گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی همچنان برای مقابله با کرونا ادامه دارد و بیش از ۵۰۰ نفر از بسیجیان در این طرح مشغول هستند و کمک یار کادر بهداشت و درمان هستند.
انتهای پیام/س

دیدگاه شما