تازه های سایت

کد مطلب: 48268
5. آذر 1400 - 1:28
مراسم رونمایی از مستند "مردان آسمانی" که درباره زندگی شهید زنده جانباز سر افراز هفتاد درصد نهاوند حاج عابدین زرینی تولید شده، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، به مناسبت هفته بسیج با حضور حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه، سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه، بحیرایی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین و بسیجیان شهرستان نهاوند مراسم رونمایی از فیلم مستند زندگی جانباز سرافراز نهاوند حاج عابدین زرینی برگزار شد.

حجت الاسلام مغیثی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج و نقش فرهنگی آن در تربیت اسلامی گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس الگوهای مناسبی برای جوانان هستند.

وی اظهار داشت: برای معرفی و بیان رشادت های این عزیزان باید از هر روشی که نیاز است اقدام شود.

سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند نیز در این مراسم معرفی ابعاد شخصیتی جانبازان، ابثارگران و رزمندگان به نسل امروز را مهم و ضروری دانست.

وی بیان کرد: شهدا، رزمندگان و حانبازان حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و وظیفه همه ما ادامه دادن راه این عزیزان است.

 این مراسم با حضور، جانبازان، ایثارگران و شاعران و با همکاری بسیج هنرمندان شهرستان در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری اداره ارشاد نهاوند برگزار شد.

در پایان طی مراسمی با حضور مسئولان از حاج عابدینی زرینی جانباز سرافزار نهاوند تجلیل و تقدیر شد و فیلم مستند زندگی وی با عنوان "مردان آسمانی" برای حاضران اکران شد.

همچنین در این مراسم از برگزیدگان عرصه بسیج هنرمندان در رشته های نقاشی، عکاسی و مداحی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

دیدگاه شما