تازه های سایت

کد مطلب: 48252
3. آذر 1400 - 12:17
به مناسبت هفته بسیج همایش اقتدار بسیجیان نهاوند در مصلا این شهر با حضور بسیجیان پایگاه‌های مقاومت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، به مناسبت هفته بسیج همایش اقتدار بسیجیان نهاوند برگزار شد و در این مراسم حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه، سرهنگ مختاری فرمانده سپاه شهرستان و حجت‌الاسلام علیی نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان سخنرانی کردند.

حجت‌الاسلام حسین علیی نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان در این مراسم گفت: دشمنان از سپاه و بسیج ضربات زیادی خورده و حقارت دشمنان توسط جوانان مؤمن و انقلابی ادامه دارد.

وی اظهار داشت: امروز تنها راه مقابله با دشمنان مقاومت و ایستادگی است و در طول این سال‌ها هر جا مقاومت کرده‌ایم موفق بوده‌ایم.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان همدان افزود: رسالت بسیج خودسازی، تذهیب نفس و بسترسازی برای ظهور امام زمان (عج) است و در گام دوم انقلاب وظایف بسیجیان بیشتر می‌شود.

وی بیان کرد: بسیج همیشه افتخارآفرین بوده و به همین دلیل دشمنان همواره سعی کردند بر ضد بسیج توطئه کنند ولی بسیجیان با خدمت‌رسانی و با اخلاص همیشه در بحران‌ها در کنار مردم بوده‌اند و نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام علیی ادامه داد: در اتفاقات اخیر در منطقه مشخص شد که مقاومت دست برتر را دارد و تنها راه مقابله با دشمنان ایستادگی و مقاومت در مقابل توطئه‌های شوم آن‌ها است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی امام‌جمعه نهاوند در این مراسم گفت: بسیج در طول این سال‌ها برکات زیادی داشته و همیشه خار چشم دشمنان بوده است.

وی اظهار داشت: بسیج مجموعه‌ای از جوانان مؤمن و انقلابی است که هرکجا نیاز باشد حضور دارد و موفق شده است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: بسیجیان دارای ویژگی‌های زیادی هستند و با داشتن بصیرت و دشمن‌شناسی در عرصه‌های مهم، اثرگذار بوده و خواهد بود.

سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند نیز در این مراسم گفت: تشکیل بسیج با دوراندیشی امام راحل باعث شد این نهاد مردمی در همه عرصه‌های حساس نقش‌آفرینی کند.

وی افزود: بسیج وظیفه خود را خدمت‌رسانی به مردم می‌داند و در خدمت مردم است و بسیج امروز به نیرویی توانمند با نیروی انسانی انقلابی و جهادی تبدیل‌شده که در بخش‌های مختلف حضوری پرافتخار دارد.

مختاری بیان داشت: جایگاه بسیج عظیم و مهم و در گام دوم انقلاب نقش بسیج بااهمیت است که تربیت نیروی جوان و انقلابی و پای‌کار از وظایف بسیج است.

دیدگاه شما