تازه های سایت

کد مطلب: 48212
30. آبان 1400 - 3:33
دادستان عمومی و انقلاب نهاوند گفت:با پیگیری‌های بسیج رسانه نهاوند و خبرنگاران بسیجی به زودی مشکل ۱۶ ساله مغازه داران نهاوندی را حل می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، عباس آزادبخت دادستان عمومی و انقلاب نهاوند گفت: با پیگیری‌های بسیج رسانه نهاوند و تعدادی از خبرنگاران بسیجی به زودی مشکل ۱۶ ساله مغازه داران نهاوندی را که لاینحل مانده را بررسی و حل می‌کنیم.

او افزود: این مشکل نزدیک به دو دهه است بین خریداران و شهرداری به وجود آمده و اگر همه خریداران شکایت می‌کردنn مشکلشان حل می‌شد و اگر قصوریا یا مشکلی بود آن را مورد بررسی قرار می‌دادیم.

آزادبخت بیان کرد: چندین بار است از همه خریدارانی که  ضرر و زیان دیده اند درخواست کردیم تا شکایت کنند و ما نیز به صورت ویژه به همراه دادگستری مشکل آن‌ها را از مجاری قانونی حل می‌کردیم که متاسفانه به صورت جمعی نیامدند.

او گفت: برای حل این مشکل بسیج رسانه و خبرنگاران بسیجی و مطالبه گر به عرصه ورود کرده اند و با من نیز به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند که برای حل این مشکل نیازمند همفکری و توجه جدی استانداری همدان و شهرداری نهاوند، مسکن و شهرسازی و سایر دستگاه‌های خدمات رسان در این زمینه هستیم تا این معضل طولانی مدت بالاخره با بازگشت حقوق مردم برطرف شود.

دادستان نهاوند بیان کرد: شهرداری نهاوند ۱۶ سال پیش مبلغ ۷ میلیون تومان از متقاضیان مغازه در نهاوند توسط دوره سوم شورای اسلامی این شهر برای ساخت مغازه‌هایی که هیچوقت ساخته نشد گرفته شده است که در دو قسط ۵ و دو میلیون تومانی بود.

آقای صالح نماینده خریداران نهاوند گفت: در سال ۸۴ قراردادی مابین خریداران و شهرداری نهاوند مبنی بر ساخت ۷۰ دهنه مغازه بسته شد و هر متقاضی مبلغ ۹ میلیون تومان مجموع هزینه کرد به شهرداری باید پرداخت می‌کرد که پس از مدتی و ساخت تعدادی از مغازه‌ها مبلغ ۷ میلیون تومان به عنوان علی الحساب از متقاضیان اخذ و مقرر شد این مغازه‌ها در مدت یک سال ساخته و تحویل متقاضیان شود که این امر تاکنون میسر نشده است.

او تصریح کرد: بعد از مدتی دادستان وقت نهاوند از ما متقاضیان حمایت کرد وطی دستوری از شورای شهر خواست که با کارشناس مربوطه مبلغی به حساب راه وشهرسازی پرداخت شود تا سند زمین صادر شود، اما متأسفانه نماینده راه و شهرسازی در وقت مقرر در دادگاه حضور پیدا نکرد وطی شکایتی این موضوع انجام شد که شهرداری اقدام به فروش کرده است.

در روز‌های آینده نشست خبری به درخواست بسیج رسانه نهاوند با کمک شهرداری و خبرنگاران بسیجی و با حضور نماینده خریداران برای حل این مشکل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما