تازه های سایت

کد مطلب: 48113
21. آبان 1400 - 13:49
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: در دیدارهایی با مدیر عامل صندوق توسعه ملی و مدیر مجموعه شستا روند اختصاص اعتبار به پروژه های نهاوند بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی در خصوص این دیدار ها گفت: در دیدار با رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا)، سرمایه‌گذاری های این شرکت در نهاوند مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

وی اظهار داشت: افتتاح کارخانه کلسینه دولومیت و طرح های توسعه آن مانند تولید آجر نسوز و فرآوری منیزیم، کلنگ زنی دامداری ۶۰۰۰ رأسی شستا و سرمایه گذاری در سایر زمینه‌ها با توجه به پتانسیل های شهرستان از موارد مورد بحث در این جلسه بود.

شهبازی گفت: کارخانه کلسینه دولومیت با اشتغالزایی ۱۰۰ نفری در بهمن ماه افتتاح خواهد شد و همچنین طرح دامداری بزرگ ۶۰۰۰ رأسی نیز به زودی کلنگ زنی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از پیگیری ها در خصوص تکمیل استخر این شهرستان واقع در شهرک طالقانی نهاوند خبر داد و گفت: با پیگیری های مدیرکل و کارکنان ورزش و جوانان استان و شهرستان و همچنین مساعدت های وزرای ورزش و جوانان و نفت و پیرو جلسات متعدد و تأمین اعتبار لازم از محل اعتبارات تخصیصی وزارت نفت؛ مراحل ساخت استخر شهرک طالقانی با قدرت در حال پیگیری است.

 به گفته رنجبردار مدیر دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با توجه به نزدیکی فصل سرما، اولویت ساخت بر عملیات دیوار چینی و محصور سازی مجموعه می باشد تا در صورت برودت هوا و وقوع بارش ها عملیات تکمیل مجموعه دچار خلل نگردد.

 سیفی مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این خصوص گفت: تجهیزات مورد نیاز تأسیسات پروژه نیز خریداری شده است که با برنامه‌ریزی انجام شده در فصل سرد سال و بعد از تکمیل عملیات دیوار چینی نصب خواهد شد.

 این مجموعه با پیشرفت ۳۵ درصدی به مدت دو سال تعطیل بود که با روند فعلی و با تامین اعتبار و طبق برنامه زمانبندی تکمیل خواهد شد.

تأمین اعتبار لازم از محل صندوق توسعه ملی برای پروژه های نهاوند

شهبازی در ادامه به دیدار با غضنفری ریاست صندوق توسعه ملی خبر داد و گفت: تسهیل اعطای اعتبارات لازم به شهرستان نهاوند در این نشست مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شهرستان نهاوند پتانسیل بالایی در حوزه های مختلف جهت رشد و توسعه دارد، تأمین اعتبار لازم از منابع مختلف منجمله صندوق توسعه ملی را راهکاری برای برون رفت از شرایط فعلی و جبران عقب ماندگی ها دانست.

در این دیدار غضنفری نیز با اعلام آمادگی صندوق در حمایت از پروژه های نهاوند و حمایت از سرمایه گذاران، قول نگاه ویژه به نهاوند را داد.

دیدگاه شما