تازه های سایت

کد مطلب: 48100
20. آبان 1400 - 7:39
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: مجموع بیماران بستری مثبت به ۳۰ هزار و ۴۲۱ نفر رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان به صفر رسید به نحوی که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا گزارش و ثبت نشده است.

او فزود: آمار مرگ و میر ناشی از بیماری کووید از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون در این استان به سه هزار و ۶۷ مورد رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:با شناسایی ۱۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۳۰ هزار و ۴۲۱ و بیماران سرپایی مثبت به ۹۷ هزار و ۶۵۹ نفر رسیده است.

طاهری اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۶۸۷ نفر بود که ۸۵ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

او افزود: ۱۹ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۲۹ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان وخیم گزارش شده است.

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستریاز ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۵۹۳، بهار یک هزار و ۵۳۲، تویسرکان یک هزار و ۵۴۳، رزن یک هزار و ۲۱۶، درگزین ۴۰۴، فامنین ۴۰۷ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۰۴ نفر است.

طاهری ادامه داد: همچنین تاکنون پنج هزار و ۶۷۹ نفر در ملایر، چهار هزار و ۶۳ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۸۲۴ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

از ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان، از نظر رنگ بندی، هم اینک شهرستان‌های اسدآباد، ملایر، فامنین و کبودراهنگ در وضعیت زرد و ۶ شهرستان مابقی نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/غ

دیدگاه شما