تازه های سایت

کد مطلب: 48008
10. آبان 1400 - 1:31
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند خواستار تسریع در روشن شدن آخرین وضعیت جاده های درون شهری و برون شهری و حل مشکلات محورهای ارتباطی نهاوند شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، عباس آزادبخت در گفت و گو با خبرنگاران از مسئولان خواست مشکلات نقاط حادثه خیز جاده های نهاوند رفع و راهکارهای مناسبی برای حل مشکلات محورهای نهاوند از سوی دستگاههای ذی ربط ارائه شود.

وی اظهار داشت: متأسفانه به لحاظ وجود مشکلات ساختاری هر سال شاهد وقوع تصادفات  عدیده ای در جاده های مختلف شهرستان نهاوند هستیم بطوری که برخی از آنها منجر به فوت می شود.

وی ادامه داد: آنچه در این میان انتظار می رود این است که تلاش شود با اقدامات عملی و پیشگیرانه علاوه بر جلوگیری از تکرار سوانح رانندگی از حقوق عامه صیانت شود.

آزادبخت افزود: با اعلام جرم دادستانی یک مدیر تغییر و برخی اقدامات جهت رفع نقاط حادثه خیز انجام شده است اما مهمترین مشکل برای رفع کامل نقاط حادثه خیز جاده های نهاوند نبود اعتبار است.

دادستان نهاوند گفت: جاده های شهرستان نهاوند نقاط حادثه خیزی دارد که اصلاح آن با توجه به اعتبارات ناکافی شهرستانی و استانی به کندی صورت می گیرد به همین جهت مسئولان ارشد شهرستان باید برای حل مشکل اعتبارات ملی را جذب کنند.

وی اظهار داشت: بر اساس بازدید‌های میدانی و کارشناسی‌های صورت گرفته از نقاط حادثه خیز شهرستان نهاوند ایمن سازی سریع و فوری این مناطق به منظور پیشگیری از بروز حوادث جبران ناپذیر در دستور کار دادستانی قرار گرفته و راهکار‌های لازم برای رفع خطر از نقاط حادثه خیز به مدیران دستگاه ها ارائه شده است.

دادستان عمومی شهرستان نهاوند بیان کرد: اقدامات صورت گرفته تنها به عنوان راهکار عاجل برای پیشگیری از وقوع جرم انجام گردیده و دادستانی از باب تکلیف بر حفظ حقوق عامه، خود را موظف به نظارت و پیگیری برای اصلاح و بهسازی کامل نقاط حادثه خیز می‌داند و این مهم را تا حصول نتیجه نهایی دنبال خواهد کرد.

دیدگاه شما