تازه های سایت

کد مطلب: 47864
27. مهر 1400 - 8:56
توسط خیرین استان مقدس شاهزاده محمد(ع) نهاوند تعداد ۴۵۰ بسته لوازم التحریر تهیه و در بین دانش اموزان نیازمند توزیع می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) شهرستان نهاوند همانند گذشته در امور خیر پیش قدم شده است و این بار اقدام به جمع آوری لوازم التحریر برای دانش اموزان نیازمند کرده است.

خیرین آستان مقدس شاهزاده محمد(ع) نهاوند در امور خیریه همیشه در زمان های مختلف اقداماتی را برای نیازمندان انجام‌ داده اند و با توزیع بسته های معیشتی، خوراکی، دارویی و بهداشتی در راستای عمل خیر اقدام کرده اند.

ویزیت رایگان محرومان این منطقه از دیگر اقدامات این آستان مقدس است که تقریبا هر هفته انجام می شود.

با شیوع ویروس کرونا نیز در چند مرحله رزمایش کمک های مومنانه در این آستان مقدس اجرا شد و هزاران بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

با توجه به شروع سال تحصیلی در اقدامی نیکوکارانه امروز بسته های لوازم التحریر تهیه شده توسط خیرین و با حضور امام جمعه و مسئولان در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

در این مراسم خیرین و نیکوکاران مرکز خیریه شاهزاده محمد و علی (ع) شهرستان نهاوند اقدام به تهیه ی ۴۵۰ بسته ی لوازم التحریر برای دانش آموزان کم برخوردار در غالب پویش ملی مشق احسان کردند.

 این بسته ها در روزهای آتی به دست دانش آموزان نیازمند شناسایی شده شهرستان خواهند رسید.

دیدگاه شما