تازه های سایت

کد مطلب: 47766
18. مهر 1400 - 8:30
فرماندار نهاوند با بیان اینکه امنیت ایران مرهون بازوان پرتوان نیروهای انتظامی است گفت: با هوشیاری نیروهای مسلح توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراد ناصری در جمع یگان‌های نظامی و انتظامی نهاوند اظهار کرد: امنیت اساس تحولات کشور است و با وجود اینکه دشمنان سعی  دارند با انواع ترفندها در کشور ایجاد ناامنی کنند اما با هوشیاری نیروهای مسلح توطئه‌های آنها نقش بر آب شده است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است افزود: زورگویان دنیا که برای تامین منافعشان به کشورهای پیرامون ایران لشکرکشی کرده‌اند به خاطر بازوان پرتوان نیروهای انتظامی و نظامی مجبور به ترک منطقه شده‌اند.

فرماندار نهاوند بیان کرد: به واسطه حضور و هوشیاری نیروهای انتظامی،  امنیتی و نظامی مردم در کشور احساس آرامش و امنیت کرده و به واسطه این مساله، سرمایه اجتماعی افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه نیروهای انتظامی در کنار برخورد جدی با مجرمان و قانون‌شکنان، به منظور برقراری نظم و قانون با عطوفت در کنار مردم ایستاده است تأکید کرد: نیروی انتظامی در همه صحنه ها در کنار مردم بوده است.

ناصری افزود:  تمام نیروهای مسلح اعم از نظامی و انتظامی علاوه بر وظایف ذاتی خود، در بحران کرونا نیز وارد عرصه شده و از همان روزهای نخستین همراه با کادر درمان و بهداشت، تلاش شبانه‌روزی را در خدمت به مردم و برقراری انضباط اجتماعی انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز رضایتمندی عمومی از مقوله امنیت نشاندهنده تلاش و کوششی است که سربازان عرصه امنیت در کشور داشته‌اند گفت: به لطف خدا کشور ما امنیت خوبی دارد و با تلاش نیروی انتظامی و سایر نیروهای نظامی امنیت برقرار است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما