تازه های سایت

کد مطلب: 47296
10. شهريور 1400 - 8:27
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: به مناسبت روز پزشک طی مراسمی از مدافعان سلامت در خط مقدم کرونا تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به فعالیت‌های سپاه ناحیه نهاوند در خصوص تجلیل از زحمات کادر درمان و جامعه پزشکی اظهار داشت: به مناسبت روز پزشک ارسال پیام تبریک و قدردانی از زحمات پزشکان برای 120 نفر از پزشکان زحمت‌کش شهرستان از طرف سپاه ناحیه انجام شد.

وی افزود: بنر تبریک به این پزشکان که این روزها به اسم مدافعان سلامت از آن‌ها یاد می‌شود در ورودی هر دو بیمارستان شهرستان و ساختمان شبکه بهداشت و درمان نهاوند نصب شد.

مختاری ادامه داد: تقدیر و تشکر از پزشکان و کادر درمان بیمارستان‌ها و مراکز واکسیناسیون با سرکشی و اهدای گل و همچنین تقدیم تمثال مبارک مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و سردار شهید سلیمانی انجام شد.

وی افزود: همچنین نشست فرماندهی سپاه ناحیه، مسئول محترم حوزه نمایندگی و مسئول شورای هماهنگی اقشار ناحیه با ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مسئولین جامعه پزشکی با حضور در محل شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند برگزار شد و همچنین وضعیت طرح شهید سلیمانی نیز موردبررسی قرار گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در پایان ضمن تقدیر و تشکر از پزشکان جهادگر اظهار داشت: از پزشکان بسیج جامعه پزشکی که در این روزهای کرونایی جهادگرانه در ایام هفته در حال انجام ویزیت رایگان بیماران هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

دیدگاه شما