تازه های سایت

کد مطلب: 47124
27. مرداد 1400 - 12:04
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به معرفی وزرای پیشنهادی از سوی رئیس جمهور، مجلس با دقت و حساسیت به بررسی برنامه‌های کاری آنها می‌پردازد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی امروز در گفت و گو با فارس در نهاوند اظهار کرد: وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم؛ اغلب از سوابق کاری و روحیه انقلابی و جهادی برخوردار هستند اما مجلس روی تعدادی از آنها با دقت بیشتری بررسی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مجلس ممکن است روی تعدادی از وزرای پیشنهادی نظر داشته باشد گفت: ترکیب لیست وزرای پیشنهاد شده به مجلس نشان می‌دهد که رویکرد کلی آیت‌الله رئیسی رسیدگی به امور مردم و حل مشکلات با بهره‌گیری از توانایی افرادی است که هم به آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبری اعتقاد داشته باشند و هم ترکیب آنها برای ایجاد تحول در جامعه و رسیدگی به مشکلات اثرگذار باشد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای پیشنهادی انقلابی و در خط انقلاب و رهبری هستند اما مجلس مطابق وظیفه قانونی خود باید به بررسی برنامه‌ها و انتخاب گزینه اصلح بپردازد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تشکیل کابینه‌ای قوی شاهد تحقق برنامه های دولت و ایجاد امید به آینده در بدنه جامعه باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما