تازه های سایت

کد مطلب: 47010
18. مرداد 1400 - 9:04
فرمانده انتظامی نهاوند از افزایش ۹۸۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان طی امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، احمد ساکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان کشفیات انواع مواد مخدر در شهرستان نهاوند با افزایش کم سابقه ای روبرو بوده است به نحوی که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹۸۳ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: طی این مدت ۶۰۰ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۱۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از پلمب مراکز غیر مجاز خبر داد و افزود: از ابتدای سال تاکنون ۳۰ قلیان‌سرا و اماکن متخلف با دستور قضایی پلمب شده و ۱۳۴ موتور سیکلت مزاحم نیز در تفرجگاه‌ها توقیف شده است.

وی از افزایش کشفیات مربوط به سرقت خبر داد و گفت: با وجود تورم و گرانی‌های موجود میزان سرقتها افزایش زیادی نداشته و ۹۵ درصد سرقت‌های انجام شده نیز توسط عوامل انتظامی کشف و به مالباختگان عودت داده شده است.

ساکی از نبود جرایم خشن در سطح شهرستان طی چهار ماه گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه در مقایسه با چهار ماهه اول سال گذشته جرایم خشن در سطح شهرستان نداشته‌ایم و میزان درگیری‌ها و نزاع‌های دسته جمعی ۲۰ درصد و نزاع‌های فردی نیز ۱۷ درصد کاهش داشته است.

وی به نقش رسانه ها در بحث ایجاد امنیت اشاره کرد و افزود: هنگامی که عملکرد و میزان برخورد نیروی انتظامی با تخلف‌ها و جرایم در جامعه منتشر می‌شود مردم احساس امنیت ذهنی و روانی پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما