تازه های سایت

کد مطلب: 46980
16. مرداد 1400 - 8:27
با جان باختن ۵ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، آمار درگذشتگان از کوید ۱۹ از ابتدای همه گیری تاکنون در استان همدان به ۲ هزار و ۳۸۴ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین با شناسایی ۶۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۰ هزار و ۶۹۵ و بیماران سرپایی مثبت به ۵۴ هزار و ۱۵۵ نفر رسید.

وی افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۲۰ مورد بود که ۱۹۹ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی و ۱۷ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۹۶۷، بهار یک هزار و ۸۷، تویسرکان یک هزار و ۱۲۴، رزن ۸۵۸، درگزین ۳۰۲، فامنین ۳۳۹ و کبودراهنگ یک هزار و ۱۲۹ نفر است.

 طاهری افزود: همچنین تاکنون سه هزار و ۹۱۲ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۵۱۶ نفر در نهاوند و هفت هزار و ۹۸۵ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان ۹ شهرستان در وضعیت قرمز و یک شهرستان (فامنین) در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

دیدگاه شما