تازه های سایت

کد مطلب: 46931
11. مرداد 1400 - 8:05
شهردار نهاوند از بهره برداری از کارخانه شن و ماسه شهرداری نهاوند با اعتبار ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، کارخانه شن و ماسه شهرداری نهاوند با هزینه ۴میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان عصر امروز با حضور مسولین شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

هزینه اعتباری این کارخانه ۴میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان که از محل فروش ۷ دستگاه ماشین آلات و ۵۰۰میلیون تومان هم از منابع داخلی شهرداری نهاوند تامین شده است.

این کارخانه با حضور شهردار و شورای شهر پنجم ،امام جمعه و مسولین شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

شهردار نهاوند در این آئین گفت: ۱۷ دستگاه ماشین آلات سنگین در زمان شهرداری سابق خریداری شده بود و بابت آن ۲ میلیارد هزینه پرداخت شده بود و این دستگاه ها در حالی که منابع مردم نهاوند بود در انبارها در حال خاک خوردن بود و بلا استفاده مانده بود، که ۱۰دستگاه آن را با تجهیز کردن مورد استفاده و بکار گرفتیم و  ۷دستگاه دیگر که مورد استفاده نبود با حمایت شورا و پیگیری نماینده نهاوند در دیوان محاسبات که  در بحث بام و افزایش واگذاری آن از ۱۵ به ۳۰سال و این موضوع دستگاه ها، شهرداری را بیشتر حمایت و پیگیری قابل توجهی هم داشت،  مجوز فروش دستگاه ها گرفته شد ، و هزینه آن را بر اساس توافق با دیوان محاسبات، صرف راه اندازی کارخانه شن و ماسه کردیم.

محمد حسین پور، افزود: این کارخانه حالا بعنوان یک منبع درآمد پایدار شهری برای شهرداری محسوب می شود از بسیاری هزینه های شهرداری را کاهش خواهد داد.

امام جمعه نهاوند در آئین افتتاح کارخانه شن و ماسه شهرداری گفت؛ آنچه ماندگار است نتیجه عمل انسان ها در جایگاههای آنهاست، این رفتن و آمدن ها طبیعی است و باید از زحمات و تلاش های دلسوزانه آنها قدردانی شود.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی، تصریح کرد: خدمات حسین پور در نهاوند ماندگار خواهد بود و مردم هم خواهند دید و ذخیره خدمت وی خواهد بود.

دیدگاه شما