تازه های سایت

کد مطلب: 46790
29. تير 1400 - 8:29
معاون فرماندار نهاوند گفت: با توجه به شرایط قرمز کرونایی و مصوبه ستاد کرونا تردد به شهرستان ممنوع و متخلفان جریمه می شوند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مهدی جلالوند معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان و در راستای اجرای محدودیت‌های کرونایی ابلاغی ستاد ملی کرونا، ورود خودروهای غیر بومي و همچنین خروج خودروهای پلاک بومي از  شهرستان ممنوع خواهد بود.

وی اظهار داشت: به همکین منظورعوامل پلیس راه در جاده‌های منتهی به شهرستان و پلیس راهور در محدوده شهرها و همچنین توسط دوربین های پایش تصویری، متخلفین را به صورت روزانه یک میلیون تومان جریمه خواهند کرد.

معاون فرماندار نهاوند افزود: در همین راستا با توجه به‌ مصوبه ستاد کرونا مبنی بر بستن شدن سراب‌ها و تفرجگاه های نهاوند از عموم گردشگران بومی و غیر بومی درخواست می کنيم از  ورود به تفرجگاه‌ها و سراب‌های نهاوند جدا خوداری کرده و در صورت ورود ضمن ممانعت، توسط عوامل پلیس راه و راهور شامل جریمه نیز می شوند.

جلالوند گفت: در ایام تعطیلات پیش‌رو با توجه به وضعیت قرمز کرونایی نهاوند، شهرستان میزبان میهمانان نخواهد بود؛ لذا خواهشمندیم مسافران در زمان مناسب دیگری به نهاوند سفر کنند.

دیدگاه شما