تازه های سایت

کد مطلب: 46789
29. تير 1400 - 8:24
رئیس مرکز بهداشت نهاوند در خصوص ازدحام ایجادشده برای تزریق واکسن گفت: علت این تجمع حضور افرادی است که بدون دریافت پیامک برای تزریق واکسن مراجعه کرده‌اند و باعث ایجاد مشکل برای دیگر شهروندان شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی احسان خیشوند رئیس مرکز بهداشت نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: تزریق واکسن کرونا طبق زمان‌بندی و اولویت سنی اعلام‌شده از طرف وزارت بهداشت در شهرستان نهاوند نیز در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: شهروندان نگران کمبود واکسن نباشند چون کار واکسیناسیون در شهرستان در حال انجام است و با تجهیز مراکز دیگر سرعت و تعداد دوز تزریقی در روز نیز افزایش می‌یابد.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند در خصوص ازدحام ایجادشده در مرکز منتخب واکسیناسیون در محل بخشداری سابق مرکزی نهاوند گفت: این ازدحام مربوط به حضور حدود ۴۰ درصد افراد حاضر در مرکز بدون دریافت پیامک بوده که باعث شلوغی این مرکز شده است.

وی ادامه داد: از شهروندان درخواست داریم بدون دریافت پیامک به‌هیچ‌وجه به مراکز تزریق واکسن کرونا مراجعه نکنند.

خیشوند با اعلام آدرس مراکز واکسیناسیون کووید ۱۹ در شهرستان نهاوند اظهار داشت: مرکز تجمیعی تزریق کرونا واقع در بخشداری سابق مرکزی نهاوند صبح‌ها و مرکز تجمیع خودرویی واقع در استادیوم علیمرادیان عصرها به شهروندان خدمات‌رسانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: مرکز خدمات جامع سلامت شهید طالبیان در بلوار شهید طالبیان شهر نهاوند و مرکز جامع خدمات سلامت شهید حیدری در شهرک شهید حیدری نیز مخصوص شهروندان است.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: مراکز واکسیناسیون در سطح روستاهای نهاوند نیز به این صورت مشخص‌شده‌اند که اهالی روستاهای بابا قاسم و شعبان برای تزریق واکسن به مرکز شعبان مراجعه می‌کنند و اهالی روستاهای دهفول و برزول به مرکز شهر برزول مراجعه کنند.

وی بیان داشت: همچنین اهالی مناطق گوشه و طائمه به مرکز واقع در شهرک شهید حیدری مراجعه و اهالی مناطق گل زرد و کوهانی به مراکز تجمیع شهر نهاوند مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.

خیشوند در پایان گفت: به‌غیراز مناطقی که در بالا اعلام شد؛ سایر مراکز خدمات جامع سلامت واقع در روستاها در خود همان مراکز واکسیناسیون را طبق نوبت‌بندی سنی انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما