تازه های سایت

کد مطلب: 46451
3. تير 1400 - 8:13
در دیدار نماینده نهاوند در مجلس با وزیر راه و شهرسازی مطرح شد؛
رفع موانع توسعه زیرساخت های جاده ای نهاوند
در راستای رفع موانع بهسازی و توسعه زیر ساخت های محورهای نهاوند نماینده این شهرستان با وزیر راه و معاون وی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی نماینده نهاوند در مجلس با اسلامی وزیر راه و شهرسازی در خصوص مشکلات محورهای شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

شهبازی گفت: پیرو مراجعات اهالی و شوراها و دهیاری های شهرستات و درخواست در خصوص حل مشکلات راه های روستایی و آسفالت و روکش این راه ها و همچنین حلّ مشکل مبادی ورودی و خروجی شهر و روکش آسفالت آن که مشترک با محدوده شهرداری است پیگیری هایی انجام شد و دستورات لازم در دیدار با وزیر راه در این خصوص صادر شد.

وی اظهار داشت: روستاهایی که نیازمند روکش آسفالت و احداث جاده هستند شامل امین آباد و علی آباد، پنبه در، تپه یزدان، توانه، اکبر آباد، کرک، باباقاسم، لیلان به اکبرآباد، علمدار به لواشان، کفتر حله، شهباز آباد، احمد آباد داریاب، دهنو به راوند و قشلاق، خیرقلی، محمودیه خزل، تازناب دره و هادی آباد به زرینی است.

نماینده نهاوند افزود: همچنین معابر مشترک اداره راهداری با شهرداری ها که با دستور اکید وزیر راه جهت انجام قطعی و فوری همراه بود شامل معابر مشترک شهر نهاوند با اداره راهداری جمعاً به طول ۱۰ کیلومتر در دو خط رفت و برگشت و معابر مشترک شهر فیروزان با اداره راهداری جمعاً به طول ۵ کیلومتر در دو خط رفت و برگشت خواهد بود.

وی اظهار داشت: همچنین در این دیدار حل مشکل زمین ملکی کارکنان فرمانداری نهاوند مطرح و پیگیری شد.

شهبازی به دیدار با معاون وزیر راه نیز اشاره کرد و گفت: پیرو جلسات متعدد قبلی در وزارت راه و بانک های عامل جهت تأمین منابع مالی جلسه ای با خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت توسعه و زیر ساخت وزارتخانه برگزار شد.

نماینده نهاوند در مجلس بیان داشت: در این جلسه ضمن اشاره به تأمین اعتبار جاده نهاوند کرمانشاه و پل حاج علیمراد از طریق ماده ۵۶ توسط بانک سپه، تسویه حساب با پیمانکار جاده آورزمان جهت شروع مجدد پروژه و تکمیل آن و همچنین بحث جاده نهاوند بروجرد پیگیری شد.

وی در پایان گفت: خادمی معاون وزیر ضمن تشکّر از پیگیری های در خصوص تأمین اعتبار پروژه های راهسازی در نهاوند از طریق ماده ۵۶، قول داد موانع موجود جهت تسریع در اجرای این پروژه ها هرچه سریعتر برطرف شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما