تازه های سایت

کد مطلب: 46306
22. خرداد 1400 - 8:12
دادستان عمومی و انقلاب نهاوند گفت: فضای مجازی و حقیقی این شهرستان در راستای برگزاری انتخاباتی گسترده و سالم به طور کامل مورد نظارت قرار گرفته و رصد می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، عباس آزاد بخت در جمع کاندیداهای انتخابات شورای شهر نهاوند گفت: در امر انتخابات همه دستگاه های اجرایی، هیات های نظارت و نامزدهای انتخاباتی ملزم به رعایت قانون و پیروری از دستورالعمل های ابلاغ شده هستند.

وی اضافه کرد: ایجاد فضای انتخاباتی سالم، تامین امنیت انتخابات و برخورد با متخلفان و افرادی که قصد برهم زدن فضای انتخابات را دارند، از جمله وظایف ماست که در انجام آن کوتاهی نخواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند با تاکید اینکه فضای مجازی نیز در طول روند برگزاری انتخابات رصد می شود، ادامه داد: هر گونه تخلف انتخاباتی شامل خرید و فروش رای، دادن کارت ملی به اشخاص دیگر، توصیه و سفارش به رای دهندگان، استفاده از امکانات دولتی توسط نامزدها و سایر اعمال تخلف بر مبنای قانون رصد و نسبت به آن اقدام خواهد شد.

وی با تاکید براینکه تبلیغات نامزدها تنها باید در اماکن مشخص شده انجام گیرد، گفت: آنچه در انتخابات برای دستگاه قضایی اهمیت دارد، برگزاری سالم و هرچه باشکوه‌ آن با مشارکت بالا است تا شاهد برگزاری آن در شان و جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

آزاد بخت با اشاره به اهمیت مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی گفت: وظیفه مسوولان بسیار سنگین بوده و پذیرش مسوولیت به معنای قبول خدمت بی منت به مردم همراه با اخلاق است که امیدوارم افرادی که انتخاب می شوند به امر مهم آگاه باشند.

دیدگاه شما