تازه های سایت

کد مطلب: 46169
7. خرداد 1400 - 14:30
امام جمعه نهاوند گفت: هرکس طرفدار انقلاب و دین و کشور است باید در انتخابات شرکت کند چون انتخابات مظهر اقتدار کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: امام راحل فزمودند که اگر کسی شورای نگهبان را رد کند مفسد است که این موضوع نشان دهنده اهمیت این شورا است.

وی اظهار داشت: دشمن به بهانه انتخابات در صدد ایجاد اختلاف و تفرقه بین ستادها و کاندیداها و افراد است و باید مراقب باشیم.

امام جمعه نهاوند افزود: علاج دردهای جامعه تصویب قانون عادلانه و اجرای آن است چون اگر یک مجلس خوب داشته باشیم و قوانین به نفع مردم تصویب کند و دولت جوان و انقلابی داشته باشیم کارهای بسیار بزرگی انجام می شود و مردم امیدوارتر می شوند.

وی ادامه داد: دشمن نمی خواهد مجلس قوی و دولت انقلابی داشته باشیم و نمی خواهند قوای مختلف با هم تعامل داشته باشند.

حجت الاسلام مغیثی افزود: هرکس طرفدار انقلاب و دین و کشور است باید در انتخابات شرکت کند چون انتخابات مظهر اقتدار کشور است.

وی بیان داشت: امروز ایران اسلامی در دنیا قدرتمند و با اقتدار است و دشمنان این را نمی خواهند و درصدد طراحی های شوم هستند.

امام جمعه نهاوند افزود: دشمن ضرب خورده است و در حال برنامه ریزی و درصدد ضربه زدن به انقلاب است و هرکاری برای کم رنگ کردن انتخابات انجام می دهند تا مردم را ناامید کنند.

وی با اشاره به شروع تبلیغات کاندیداهای انتخابات بیان داشت: تفرقه ایجاد کردن و دشمنی هدف استکبار جهانی است و باید انتخابات رقابتی برای خدمت بیشتر به مردم باشد.

حجت الاسلام مغیثی با مهم خواندن انتخابات امسال اظهار داشت: باید با انتخاب افرادی اصلح و انقلابی مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم تا بار دیگر دشمنان انقلاب ناامید شوند.

امام‌ جمعه نهاوند در پایان خطبه ها گفت: قرار است همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) مراسم گرامیداشت شهید حاج میرزا محمد سلگی در روز ۱۶ خرداد با سخنرانی دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نهاوند برگزار شود.

دیدگاه شما