تازه های سایت

کد مطلب: 46060
28. ارديبهشت 1400 - 3:14
فرماندار نهاوند از تامین ۲۰ میلیارد تومان اعتبار توسط بنیاد برکت برای ایجاد اشتغالزایی خرد و زودبازده در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراد ناصری در جلسه کمیته توسعه اشتغال شهرستان نهاوند که با محوریت ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت برای اجرای طرحهای اشتغالزایی خرد و زودبازده در سطح روستاهای شهرستان نهاوند برگزار شد؛ بیان کرد: بنیاد برکت با انجام طرح‌ها و پروژه‌های اجتماعی و توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم به کمک دستگاه‌های اجرایی در این مناطق آمده است.

 ناصری از پرداخت هشت میلیارد تومان اعتبار با اشتغالزایی ۲۰۰ نفر در ۱۷ روستای شهرستان نهاوند در سال گذشته خبر داد و افزود: این بنیاد برای سال جاری با پرداخت اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای ۴۸۰ نفر در ۱۵ روستای شهرستان ایجاد اشتغال می کند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی طرح های اشتغالزایی روستایی باید پایداری شغل باشد، اضافه کرد: از جمله اهداف جلسه کارگروه اشتغال شهرستان نهاوند توسعه اشتغال پایدار از طریق توانمندسازی جوامع محلی و مناطق روستایی است که بخشداران باید در حوزه بخش خود از طریق دهیاران جلسات را تشکیل و با شناسایی افراد واجد شرایط فرصت سوزی نکنند و به دنبال جذب تسهیلات مورد نظر باشند.

نماینده بنیاد برکت در استان همدان نیز گفت: سال گذشته از  یک هزار و ۴۱۱ نفر متقاضی با همکاری دهیاران، شوراها و امام جماعت روستاها ثبت نام به عمل آمد که پس از پالایش ۳۳۵ نفر به بانک معرفی شدند.

بیگ محمدی عنوان کرد: از این تعداد ۱۳۵ نفر به دلیل نقص در پرونده و تامین نشدن ضامن انصراف داده و در نهایت به ۲۰۰ نفر از واجدین شرایط تسهیلات پراخت شد.

دیدگاه شما