تازه های سایت

کد مطلب: 46057
28. ارديبهشت 1400 - 3:01
مدیر آموزش و پرورش نهاوند از افزایش دو برابری حوزه‎های امتحانات نهایی دانش‌آموزان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، محمدحسین دارایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور حفظ پروتکل‌های بهداشتی و سلامتی دانش‌آموزان تعداد حوزه‌های امتحانات نهایی دانش‌آموزان در شهرستان نهاوند به دو برابر افزایش یافته است.

وی افزود: به دانش‌آموزان و والدین آنها اطمینان خاطر می‌دهیم که امتحانات حضوری در شهرستان نهاوند در فضایی آرام و به دور از هرگونه استرس برگزار خواهد شد و تمام تمهیدات لازم برای برگزاری امتحاناتی مطلوب اندیشیده شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند به تمهیدات در نظر گرفته شده در این خصوص اشاره کرد و خاطرنشان کرد: بعد از برگزاری هر آزمون، محل حوزه‌ها با مواد ضدعفونی کننده، به صورت کامل گندزدایی و برای آزمون بعدی آماده خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال امتحانات نهایی پایه دوازدهم با شرکت ۹۶۶ دانش‌آموز شامل ۵۱۰ دختر و ۴۵۶ پسر در ۹ حوزه امتحانی برگزار می‌گردند، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی، تعداد حوزه‌های امتحانات نهایی در نهاوند را دو برابر کرده ایم و بر اساس شیوه‌نامه های دریافتی، پروتکل های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی به صورت کامل رعایت شده است.

دارایی افزود: امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم نیز در شهرستان نهاوند با شرکت 2 هزار و 6 دانش‌آموز شامل ۹۷۳ دختر و ۱۰۳۳‌ پسر در ۴۹ آموزشگاه‌ متوسطه اول شهرستان برگزار خواهد شد و طی بازدیدهای میدانی و نظارت دقیق بر آماده‌سازی حوزه‌ها، هیچ‌گونه نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

وی با یادآوری نقش اولیای دانش‌آموزان به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی اضافه کرد: اگرچه اقدامات پیشگیرانه از سوی حوزه های امتحانی اندیشیده شده اما لازم است والدین استفاده از ماسک را برای فرزندان خود یادآوری کرده و حتما به آنان توصیه کنند از تجمع در محوطه آموزشگاه خودداری کرده و از نوشت‌افزار دیگران استفاده نکنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما