تازه های سایت

کد مطلب: 46053
27. ارديبهشت 1400 - 3:18
جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند: استراتژی و هدف دشمن نا امید کردن مردم از شرکت در انتخابات است و بسیج مثل همیشه جهادی پای کار شکست نقشه‎‎‌های دشمن است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ میثم رحیمی در سرکشی از پایگاه‌های مقاومت حوزه شهید بروجردی بخش زرین دشت اظهار کرد: هدف دشمن ناامید کردن مردم از انتخابات است.

وی با اشاره به انتخابات سال ۱۴۰۰ تاکید کرد: استراتژی و هدف دشمن نا امید کردن مردم از شرکت در انتخابات است و بسیج مثل همیشه جهادی پای کار شکست نقشه‎‎‌های دشمن است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با توجه به لزوم شناخت به موقع دشمن عنوان کرد: وظیفه اصلی ما شناخت دشمن و نقشه‌های او و مقابله با این نقشه‌ها است.

وی ابراز داشت: راه مقابله با این نقشه‌ها گوش به فرمان ولایت بودن و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جامعه است که این تبیین و روشنگری وظیفه بسیجیان عزیز است.

رحیمی با اشاره به انتخابات پیش‌رو افزود: از دیدگاه امامین انقلاب ویژگی‌های مدیریت جهادی، تلاش شبانه روزی، محاسبه با خدا و خدمت‌رسانی بسیجی وار به مردم است که شخص اصلح باید این ویژگی‌ها را داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عامل اصلی مشکلات کشور نیز سوء مدیریت است نه تحریم و به فرمود: ه مقام معظم رهبری تحریم‌ها تأثیر چندانی در مشکلات کشور نداشته چراکه کشور ظرفیت‌های عظیمی دارد و مسئله اصلی سوء مدیریت است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما