تازه های سایت

کد مطلب: 46045
26. ارديبهشت 1400 - 8:53
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند خبر داد؛
مراجعه بیش از ۶۰ درصد افراد واجد شرایط دریافت واکسن در نهاوند
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: تاکنون بیش از ۶۰ درصد افراد بالای ۸۰ سال در نهاوند برای دریافت واکسن مراجعه کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سیامک دانشور در گفت و گو با خبرنگاران گفت: طبق برنامه سراسری تزریق واکسن کرونا در شهرستان نهاوند نیز کار واکسیناسیون کرونا در مراکز منتخب در حال انجام است.

وی اظهار داشت: با افراد بالای ۸۰ سال در نهاوند تماس گرفته می شود و طبق نوبت بندی برای تزریق ولکسن فراخوان می شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند افزود: تاکنون بیش از ۶۰ درصد افراد بالای ۸۰ سال جهت تزریق واکسن کرونا به مراکز منتخب مراجعه و واکسن دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: کار تزریق واکسن در شهرهای نهاوند، گیان، فیروزان و برزول در حال انجام است و با توجه به محل سکونت به این مراکز مراجعه می کنند.

دانشور گفت: از کلیه افراد بالای ۸۰ سال که تاکنون موفق به تزریق واکسن نشده اند حتی در صورت عدم تماس مراقبین سلامت درخواست می شود هر چه سریع تر به یکی از مراکز خدمات جامع سلامت برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

وی بیان داشت: این افراد می توانند برای تزریق واکسن به مراکز بخش های مختلف فیروزان، گیان، برزول، شهرک، رزینی و شعبان مراجعه کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: مراکز شهری شهید طالبیان، شهید حیدری و مرکز منتخب واکسیناسیون واقع در ساختمان قدیم بخشداری مرکزی مراجعه کنند.

دانشور گفت: بعد از تزریق واکسن همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی خصوصا فاصله اجتماعی، زدن ماسک و شستن مرتب دست ها نباید فراموش شود.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما