تازه های سایت

کد مطلب: 46043
26. ارديبهشت 1400 - 8:51
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش نهاوند از شرکت ۵۶۷۲ نفر از دانش‌آموزان شهرستان نهاوند در نوزدهمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، نسرین ساکی در جلسه اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت، گفت: امسال علی‌رغم شرایط کرونایی، تعداد ۳۰۰۶ نفر دانش‌آموز پسر و ۲۶۶۱ دانش آموز دختر در مسابقات قرآن، نماز و عترت شرکت کردند.

وی اظهار داشت: از این تعداد ۴۹۰۲ دانش‌آموز به مرحله شهرستانی راه یافتند و در پایان ۹۶ دانش‌آموز نیز موفق به راهیابی به مرحله استانی شدند.

ساکی افزود: در مرحله شهرستانی ۲۳۳ نفر از دانش‌آموزان به عنوان برگزیده شهرستانی انتخاب شدند و جوایز این دانش‌آموزان نیز تهیه و به مدارس آن ها تحویل داده شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مهمترین رسالت های آموزش وپرورش توسعه و ترویج فرهنگ متعالی قرآن می‌باشد، گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به مسائل تربیتی توجه ویژه‌ای شده است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش نهاوند با بیان اینکه مسابقات قرآن، نماز و عترت در راستای تحقق ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی سند تحول بنیادین برگزار می‌ شود از کارشناسان حوزه قرآن و نماز، مدیران مدارس، معاونین، مربیان، دانش‌آموزان، اولیای آنان و تمامی کسانی که در برگزاری مطلوب این مسابقات نقش داشته‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

وی عنوان کرد: جلسه اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت آموزش وپرورش نهاوند با حضور جمع محدودی از دانش‌آموزان برگزیده شهرستانی با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن جلسات اداره برگزار شد.

ساکی ادامه داد: در این جلسه به صورت نمادین از جمع محدودی از دانش‌آموزان، که به نمایندگی از ۲۳۳ نفری که به عنوان برگزیده شهرستانی انتخاب شده بودند، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

نوزدهمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت در رشته های یازدهگانه شامل؛ حفظ، قرائت، تفسیر، ترتیل، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، احکام، اذان و انشای نماز به صورت غیرحضوری و در تعداد محدودی از رشته ها به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

دیدگاه شما