تازه های سایت

کد مطلب: 45939
14. ارديبهشت 1400 - 1:26
امام جمعه نهاوند هدف نهایی تعلیم و تربیت در مراکز علمی آموزشی از جمله آموزش و پرورش و حوزه علمیه را کسب رضایت خداوند دانست و گفت: ما به دنبال این هستیم که سعادت دنیا و آخرت و رضای خدا را کسب کنیم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در دیدار با مدیر و پرسنل اداره آموزش و پرورش نهاوند که به مناسبت هفته معلم صورت گرفت، ضمن تبریک هفته معلم و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات معلمان در ایام شیوع ویروس کرونا و تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) بر لزوم بهره جستن از ایام معنوی ماه مبارک رمضان و به ویژه شب‌های قدر تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی مراکز علمی و تربیتی ‌دینی روز به‌روز به همدیگر نزدیک‌تر شده‌اند، گفت: به عنوان نمونه، نامگذاری سالروز شهید مطهری به عنوان روز معلم و نامگذاری سالروز شهادت شهید مفتح به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه، موید این سخن است.

امام جمعه نهاوند در ادامه هدف نهایی تعلیم و تربیت در مراکز علمی آموزشی از جمله آموزش و پرورش و حوزه علمیه را کسب رضایت خداوند دانست و گفت: در واقع ما به دنبال این هستیم که خدا را بهتر بشناسیم، به وظایف خود بهتر عمل کنیم، سعادت دنیا و آخرت و در نتیجه رضای خدا را کسب کنیم.

وی با اشاره به جایگاه بسیار والای شهید مطهری اظهار داشت: شهید مطهری همواره دغدغه تعلیم و تربیتِ درست دانش‌آموزان را داشت و اگر امروز این شهید بزرگوار در بین ما بود، به طور قطع یکی از دغدغه‌های ایشان پاسخگویی و رفع شبهات جوانان بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما