تازه های سایت

کد مطلب: 45930
13. ارديبهشت 1400 - 3:33
رئیس مرکز بهداشت نهاوند از ادامه واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال در برابر ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی احسان خیشوند با اشاره به اینکه فاز دوم واکسیناسیون کووید- ۱۹ برای گروه هدف بالای ۸۰‌ سال (متولدین ۱۳۲۰) در شهرستان آغاز شده است ، اظهار داشت: برنامه ریزی جهت تزریق واکسن کرونا جهت گروه های هدف عنوان شده (بالای ۸۰ سال) از طریق تماس تلفنی با این افراد انجام خواهد شد.

خویشوند گفت: همزمان با آغاز مرحله دوم واکسیناسیون کووید ۱۹ (واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال) تا کنون بیش از ۳۰۰ نفر از این افراد در شهرستان واکسن دریافت کرده اند. 

وی اولویت بندی تزریق این دوره از واکسیناسیون کرونا را بر اساس مرحله سنی دانست و گفت: بعد از اتمام تزریق واکسن در افراد بالای ۸۰ سال، به تدریج واکسن برای سنین پنج سال پایین‌تر تزریق خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند از مردم خواست تا از حضور سرخود به مراکز واکسیناسیون خودداری کنند و اظهار داشت: مراکز بهداشت با متقاضیان اولویت دار تماس گرفته و زمان دقیق تزریق واکسن را به فرد اعلام خواهند کرد.

گفتنی است مرکز منتخب واکسیناسیون کووید ۱۹ در محل سابق بخشداری مرکزی شهرستان قرار دارد که تجهیز و آماده سازی شده است و ۵ تیم واکسیناسیون به همراه پزشک و پرستار در این مرکز حضور داشته و به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

دیدگاه شما