تازه های سایت

کد مطلب: 45877
8. ارديبهشت 1400 - 11:25
با حضور فرماندار نهاوند مانور خودرویی اعلام هشدار خطر ویروس کرونا توسط خودروهای بلندگو دار در محلات این شهرستان اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، با توجه به شرایط قرمز شهرستان نهاوند مانور خودرویی اعلام هشدار و خطر ویروس کرونا به مردم در محلات شهر نهاوند با حضور فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و درمان و مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور خودروهای بلندگو دار اجرا شد.

مراد ناصری فرماندار نهاوند در حاشیه این‌ مانور گفت: دورهمی ها، ساده انگاری ها و بی توجهی به توصیه های همکاران در حوزه بهداشت و نزدن ماسک و حضور در مراسم های ختم و عروسی شرایطی در شهرستان ایجاد کرد که از وضعیت زرد به قرمز رسیدیم.

وی اظهار داشت: امروز برای آگاه سازی مردم نسبت به خطرات این بیماری خودروهای بلندگو دار در سطح شهرستان و محلات حضور پیدا کردند تا مردم را به رعایت پروتکل ها ترغیب کنند.

فرماندار نهاوند افزود: همچنین این‌مانور در محلات و روستاهای نهاوند با هدف گوشزد کردن خطر بیماری کرونا اجرا شد.

وی با اشاره به وضعیت قرمز نهاوند گفت: با تلاش ها و همکاری ها بین نهادهای مختلف امیدواریم بتوانیم شرایط شهرستان را از وضعیت قرمز خارج کنیم و به شرایط عادی برگردانیم.

ناصری اظهار داشت: هرجا مردم همکاری و همراهی و کمک کردند؛ شرایط کرونایی شهرستان بهتر شد ولی هنوز به وضعیت مطلوب نرسیده ایم.

فرماندار نهاوند در پایان گفت: با هماهنگی و همراهی مردم، کسبه، اصناف، بازاریان و همه عزیزان در شهر و روستا و با رعایت پروتکل ها با اطمینان اعلام می کنم که این شهرستان از این وضعیت خارج می شود.

دیدگاه شما