تازه های سایت

کد مطلب: 45711
19. فروردين 1400 - 8:20
فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی برای مقابله با شیوع ویروس کووید ۱۹ گفت: بسیج شهرستان نهاوند با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود آمادگی اجرای طرح شهید سلیمانی را برای مهار کرونا دارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری با اشاره به آمادگی بسیج برای مقابله با شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: شهرستان نهاونددر وضعیت قرمز کرونا قرار دارد که با توجه به شروع موج چهارم کرونا باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های ستاد کرونا با جدیت اجرایی شود.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی به همت سپاه و بسیج برای مقابله با شیوع ویروس کووید ۱۹ تصریح کرد: بسیج شهرستان نهاوند با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود آمادگی اجرای طرح شهید سلیمانی را برای مهار کرونا دارد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: همچنین در این راستا قرارگاه زیستی سپاه ناحیه نهاوند اقدام به تشکیل یک تیم بازرسی کرده است که برای بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا از ادارات و سازمان‌های سطح شهرستان سرکشی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این سرکشی‌ها که به صورت محسوس و نامحسوس انجام می‌شود تمامی نکات مورد بررسی قرار گرفته و گزارش آن به مراجع مربوطه اعلام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بعنوان کرد: مقابله با شیوع کرونا و رساندن وضعیت شهرستان به آبی نیازمند همراهی و مشارکت تمام مردم است

انتهای پیام/

دیدگاه شما