تازه های سایت

کد مطلب: 45689
17. فروردين 1400 - 7:46
محور نهاوند به سه راهی کنگاور پس از سال ها با تامین اعتبار ۷۲ میلیارد تومانی از طرف بانک سپه ساماندهی می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی نماینده نهاوند در مجلس گفت: برای خروج ساماندهی پروژه محور نهاوند به سه راهی کنگاور و پل حاج علیمراد از بن بست تخصیص اعتبارات قطره چکانی که در صورت ادامه شرایط قبلی چند دهه دیگر مردم منطقه را چشم انتظار می‌گذاشت؛ پیگیری های زیادی انجام شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت این طرح و حیاتی بودن این مسیر، خوشبختانه به مرحله تخصیص اعتبار توسط بانک سپه رسیده است.

شهبازی افزود: پیش از این اقدام و در جهت حفظ سلامتی همشهریان محترم با تخصیص مستقیم مبلغ ۷ میلیارد تومان توسط معاون وزیر راه پروژه اجرای نیوجرسی در این محور اجرا شد.

نماینده نهاوند در مجلس گفت: میزان تأمین مالی این پروژه‌ از طریق بانک سپه مبلغ ۷۲ میلیارد تومان می باشد که با مجوز سازمان برنامه و بودجه تحت ماده ۵۶ پس از تعیین شعبه واریز خواهد شد.

رفع موانع احداث کارخانه قند نهاوند

وی همچنین گفت: با عنایت به اینکه احداث کارخانه قند به واسطه سطح بالای زیر کشت چغندر قند در شهرستان از مطالبات مهم کشاورزان می‌باشد برای رفع موانع احداث این واحد پیگیری هایی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه به دلیل مسائل و مشکلات فراوان که از ابتدا گریبان‌گیر این پروژه بوده، عملاً عملیات اجرایی این واحد تولیدی مدت‌ها است متوقف گردیده است با حضور سرمایه گذاران جدید و اعضای هیئت مدیره، بحث اعطای وام و شروع جدی پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

شهبازی افزود: در این دیدار اعضای هیئت مدیره با توجه به تعطیلی پروژه خواهان حمایت‌ شدند تا این پروژه برای پیشرفت شهر نهاوند احداث شود.

وی ابراز امیدواری کرد: ضمن پیگیری خواسته های مطرح شده و دغدغه ی کشاورزان چغندر کار شهرستان هرچه سریعتر عملیات ساخت این مجموعه ی تولیدی آغاز شود.

وی در پایان گفت: در هفته آینده از طریق بانک‌ها و شخص وزیر کشاورزی پیگیر رفع موانع موجود در اجرای پروژه خواهم بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما