تازه های سایت

کد مطلب: 45636
13. فروردين 1400 - 1:26
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: روز ۱۳ فروردین بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا کشور و هم به خواست آحاد مردم در نهاوند مراسم ۱۳ بدر نداریم و در صورت مشاهده هر گونه خودرو بومی وغیر بومی در جاده‌های شهرستان جریمه یک میلیون تومانی و اعمال قانون خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراد ناصری درجلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان نهاوند، بیان کرد: وقتی می‌گوئیم مردم نهاوند میهمان نواز هستند ادعا نیست واقعیت است ولی این میهمان نوازی گاهی برای شرایط شهرستان تهدید است.

وی با بیان اینکه در هر سه پیک ما شرایط نارنجی و قرمز را تجربه کردیم ولی بسیار کوتاه بود و ماندگار نبود، افزود: وقتی شرایط کرونایی شهرستان زرد می‌شود باید طبق شیوه‌نامه و پروتکل‌های بهداشتی رنگ حاکم را که ستاد ملی کرونا برای آن تعیین کرده را اجرایی کنیم و نمی‌شود قوانین رنگ قرمز را در شرایط زرد اجرا کنیم.

وی گفت: در شرایط بحرانی همه باید کمک هم باشیم تا آخرین روزهای پایانی دولت نوکری مردم را به بهترین نحو به‌جای بیاوریم. ما مجری قانونیم و طبق قانون و رنگ حاکم بر منطقه اعمال محدودیت‌ها را اجرایی خواهیم کرد.

ناصری اظهارکرد: روز ۱۳ فروردین بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا کشور و هم به خواست آحاد مردم در نهاوند مراسم ۱۳ بدر نداریم، هرگونه خودرو بومی و غیربومی در صورت مشاهده در جاده‌های شهرستان جریمه یک میلیون تومانی و اعمال قانون خواهند شد.     

فرماندار نهاوند خاطرنشان کرد: توسط ۵۵ گشت نامحسوس در مسیر جاده‌های منتهی به سراب‌های گردشکری، حواشی جاده‌ها، باغ‌ها و کوچه باغ‌ها در صورت مشاهده پلاک‌ها برای جریمه یک میلیون تومانی و اعمال قانون ثبت خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه فردا صبح صرفاً پلاک‌های غیربومی که قصد ترک نهاوند را دارند اجازه خروج خواهند داشت، تصریح کرد: همکاران مستقر در ورودی و خروجی‌های شهرستان پلاک‌ها را جهت ثبت در سامانه یادداشت می‌کنند.

ناصری یادآور شد: تمامی عزیزان بازاریان شهرستان برای ما قابل احترام هستند ولی شرایط بحرانی است برای خروج از بحران باید همه کمک کنیم، از صبح شنبه به مدت ۱۰ روز در کنار مردم قرار بگیریم تا بتوانیم بحران موجود در شهرستان را کنترل کنیم.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه رؤسای اتحادیه‌ها همچون پیک‌های گذشته برای خروج از بحران به کمک ستاد کرونا بیایند، تأکید کرد: اگر مدیر و مسئولی در این بحران نتواند ستاد کرونا را همراهی کند بخشش نخواهیم داشت.

انتهای پیام

دیدگاه شما