تازه های سایت

کد مطلب: 45591
7. فروردين 1400 - 6:39
پلیس نهاوند اعلام کرد: تردد خودروهای بومی و غیربومی از ساعت ۹ شب الی ۳ صبح در همهٔ شهرهای کشور ممنوع و مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه دارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، چند روزی است که اوضاع کرونایی نهاوند شرایط خوبی را سپری نمی‌کند و مجدداً علی‌رغم هشدارها روند ابتلا و بستری صعودی است.

مسئولان نسبت به برگزاری عید دیدنی‌ها و انجام مراسمات و دورهمی ها از قبل هشدار داده بودند وی متأسفانه آمار نشان می‌دهند که میزان ابتلا در دورهمی ها بیشتر شده است.

بااین‌وجود وضعیت نهاوند از طرف ستاد کرونا نارنجی و از طرف اپلیکیشن ماسک و مسئولان محلی زرد اعلام‌شده است که این دوگانگی مشکلاتی برای شهروندان و مسافران به وجود آورده است.

در این شرایط برخی شهروندان از جریمه شدن خودروهایشان در بعد از ساعت 9 شب به بعد گلایه داشتند و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

بر همین اساس پلیس نهاوند اعلام کرد: با عرض تبریک سال نو به اطلاع همشهریان محترم می‌رساند در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و مطابق با اجرای بندهای این مصوبات در سراسر کشور؛ تردد خودروهای بومی و غیربومی از ساعت ۹ شب الی ۳ صبح در سطح معابر و خیابان‌های کلیه شهرهای کشور ممنوع است.

پلیس نهاوند ادامه داد: در صورت مشاهده تردد هر خودرویی در این ساعات توسط دوربین یا مأموران، خودروی متخلف مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد.

لازم به ذکر است این مصوبه به کلیه یگان‌های انتظامی سراسر کشور ابلاغ گردیده و تفاوتی در وضعیت رنگ‌بندی شهرها ازنظر شیوع ویروس کرونا ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما