تازه های سایت

کد مطلب: 45287
8. اسفند 1399 - 14:13
امام جمعه نهاوند گفت: همه باید یک صدا در مقابل زیاده خواهی های دشمنان بایستیم و فریب وعده های دشمنان را نخوریم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: در برابر زیاده خواهی اروپا و امریکا باید یک صدا باشیم و وحدت داشته باشیم.

وی اظهار داشت: در دانش هسته ای فقط ما به تعهدات عمل کردیم و طرف های مقابل کاری نکردند و حالا دوباره از ما شرط و شروط می خواهند.

حجت الاسلام مغیثی افزود: از این به بعد باید هوشیار باشیم و فریب وعده های آنها را نخوریم و ما باید برای آنها شرط و شروط بگذاریم.

وی بیان داشت: رهبر انقلاب در دیدار اخیر با اعضای مجلس خبرگان بیانات مهمی داشتند و فرمودند در انتخابات شرکت فعال داشته و انتخابی اصلح داشته باشیم.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: باید دولتی انتخاب کنیم که کم خرج و پرکار باشد و ولایتمدار، شجاع، مومن، حزب الهی و ساده زیست باشد مانند دولت شهید رجایی که نمونه بارز دولتی خدمتگذار بود.

وی در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: ما به دشمنان هیچ اعتمادی نداریم و تنها راه حل مشکلات کشور توجه به اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت های داخلی است.

حجت الاسلام مغیثی در بخش پایانی خطبه ها گفت: کمک به فقرا و نیازمندان در ایام سال جدید بسیار مورد تاکید است و کسانی که وضعیت مالی خوبی دارند به فقرا یاری برسانند

دیدگاه شما