تازه های سایت

کد مطلب: 45091
24. بهمن 1399 - 13:55
امام‌جمعه نهاوند گفت: در برجام، اروپایی‌ها هم نشان دادند اراده‌ای از خودشان ندارد و دنباله‌رو امریکا هستند و در عمل برای رفع تحریم‌ها کاری نکردند و فقط شعار و وعده دادند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی امام‌جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر گفت: بزرگ‌ترین مبارزه با آمریکا کار، تولید و خدمت به مردم است و هر دولتی که این سه مطلب را در دستور کار قرار دهد از مشکلات عبور می‌کند.

وی اظهار داشت: خطای محاسباتی آمریکایی‌ها دلیل شکست آن‌ها در طول این سال‌ها بوده است و در طول این 42 سال همه توطئه‌ای انجام دادند ولی موفق نشدند و خطاهای محاسباتی داشتند و دارند و همه‌جا هم شکست خوردند.

حجت‌الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند در رابطه با برجام سیاست قطعی ایران است که آمریکا باید تحریم‌ها را در عمل بردارد نه در حرف و بعد ما راستی آزمایی کنیم و اگر درست بود بعد ما به برجام برمی‌گردیم.

وی ادامه داد: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها به برجام عمل نکردند و فقط شعار دادند و فقط ایران اسلامی به برجام عمل کرد ولی از این به بعد نباید فریب این شعارها را بخوریم.

امام‌جمعه نهاوند افزود: در برجام، اروپایی‌ها هم نشان دادند اراده‌ای از خودشان ندارد و دنباله‌رو امریکا هستند و در عمل برای رفع تحریم‌ها کاری نکردند و فقط شعار و وعده دادند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: سفر رئیس قوه قضاییه به عراق و رئیس مجلس به روسیه بسیار مهم بود و برای تحکیم روابط انجام شد و ایران اسلامی امروز به قدرتی مهم در منطقه تبدیل‌شده است که در معادلات منطقه تصمیم گیر و اثرگذار است.

حجت‌الاسلام مغیثی در بخش پایانی خطبه‌ها با اشاره به شاخص‌های دولت جوان انقلابی گفت: انتخاب رئیس‌جمهوری خدمت گذار و انقلابی و مؤمن مطالبه رهبر انقلاب از همه مردم است.

وی افزود: دولت جوان انقلابی راه‌حل مشکلات کشور است دولتی که ساده‌زیست، ولایتمدار و مردم‌دار باشد مانند دولت شهید رجایی که مشکلات را حل کند و خدمت گذار مردم باشد و کار زیاد کند و تحریم‌ها را خنثی کند.

دیدگاه شما