تازه های سایت

کد مطلب: 44992
17. بهمن 1399 - 1:17
در پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی پنج طرح هادی روستایی در نهاوند به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور مسئولین شهرستان پنج طرح عمران روستایی در نهاوند به بهره‌برداری رسید.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهاوند در آئین بهره برداری از این طرحها که در روستای میلاب به نمایندگی از سایر طرح‌ها برگزار شد گفت: به منظور اجرای طرحهای هادی در پنج روستا مجموعا ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل منابع استانی و ملی هزینه شده است.

علیرضا نثاری افزود: این طرحها شامل اجرای کانال سنگی،  اجرای دیوار محافظ ساحلی، زیر سازی معابر، اجرای جدول گذاری و آسفالت معابر بوده که در این روستا و  روستاهای دهنو عبدالملکی، بالاجوب، چولک اصلی و میانگران اجرا شده است.

وی افزود: در دهه فجر امسال ۱۶ طرح در حوزه عمران روستایی با اعتبار بیش از ۶۲ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار میگیرد که ۱۴ واحد آن مربوط به طرح هادی روستایی و دو طرح نیز در زمینه نوسازی مسکن روستایی است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهاوند افزود: تا کنون از مجموع ۱۶۷ روستای نهاوند فاز اول بهسازی ۹۴ روستا آغاز شده که ۵۸ روستای آن به پایان رسیده و ۳۶ روستای دیگر در دست اقدام است ضمن اینکه فاز دوم تعدادی از روستاها نیز به اتمام رسیده است.

 

دیدگاه شما