تازه های سایت

کد مطلب: 44881
8. بهمن 1399 - 7:50
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند خبر داد؛
نمونه برداری از تصفیه خانه فاضلاب نهاوند/ سرشماری گونه های جانوری
مهرداد سلگی از نمونه برداری توسط دو گروه کارشناس از استان همدان و تهران از تصفیه خانه فاضلاب شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مهرداد سلگی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در ادامه پایش زیست محیطی و نمونه برداری از واحد‌های آلاینده مستقر در شهرستان، کارشناسان ازمایشگاه معتمد شیمی از همدان و یک همکار در تهران به اتفاق کارشناس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند از سیستم تصفیه خانه فاضلاب این شهر نمونه برداری کردند.

وی اظهار داشت: به دلیل هدایت فاضلاب ها به این تصفیه خانه و به منظور آگاهی از روند تغییرات کیفی در مقاطع زمانی مختلف و همچنین در جهت کنترل هر چه بهتر منابع آلاینده این نمونه برداری انجام شد.

سلگی افزود: این اقدام در راستای بهبود کیفیت منابع آب انجام شد و کارشناسان جهت تشخیص آزمایش های میکروبی، شیمیایی و فلزات نمونه برداری کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند گفت: این نمونه ها برای آنالیز پارامترهای میکروبی، شیمیایی و فلزات به استان جهت تشخیص نهایی ارسال شد.

سرشماری گونه های جانوری در منطقه آردوشان نهاوند

سلگی همچنین در خبری دیگر گفت: برنامه سرشماری زمستانه گونه های جانوری در منطقه آردوشان نهاوند توسط کارشناسان این اداره انجام شد.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این سرشماری را برآورد و شناسایی گونه های جانوری در مناطق و زیستگاه ها و تدوین برنامه های مدیریت حیات وحش است.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست نهاوند گفت: در این طرح کارشناسان و محیط بانان حضور داشته که اقدام به پایش، شناسایی و ثبت گونه های جانوری در منطقه آردوشان نهاوند کردند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما