تازه های سایت

کد مطلب: 44772
1. بهمن 1399 - 7:51
معاون فنی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان از اختصاص ۲۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای ساخت و تعمیر مدارس نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حمید شیرازی‌نیا در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: در سال جاری ۲۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل منابع ملی و استانی برای تعمیر و احداث مدارس به شهرستان نهاوند اختصاص یافت که تاکنون ۸ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان آن تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه از مجموع اعتبارات اختصاصی به این شهرستان یک‌میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان استانی بوده که تا کنون ۸۳۰ میلیون تومان آن تخصیص یافته است افزود: این میزان اعتبار برای تعمیر و تکمیل مدارس در حال احداث که ۱۳ پروژه است هزینه شده که مابقی اعتبارات نیز در صورت تخصیص تا پایان سال هزینه خواهد شد.

معاون اداره کل نوسازی مدارس استان همدان افزود: از محل منابع ملی ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان نهاوند اختصاص یافته که 8 میلیارد تومان آن تخصیص داده شده که برای احداث ۱۸ پروژه هزینه می‌شود.

وی در خصوص استانداردسازی سیستم های گرمایشی مدارس نیز گفت: سال گذشته ۲ میلیارد تومان و امسال یک‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان صرف استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس نهاوند شده و سیستم‌های گرمایشی تعدادی از مدارس به موتورخانه و رادیاتور تبدیل شده‌اند.

شیرازی‌نیا در رابطه با ساختمان نیمه کاره آموزش و پرورش نهاوند نیز گفت: ساختمان اداری با ۳ هزار متر مربع زیربنا مدت ۱۲ سال است که به صورت نیمه کاره مانده است، البته در سال جاری ۱۴۰ میلیون تومان به آن اختصاص داده شد.

وی تأکید کرد: سازمان مدیریت برای تکمیل ساختمان‌های اداری نیمه‌کاره در سال گذشته اعتباری تخصیص نداده است.

فرماندار نهاوند نیز با بیان اینکه ساختمان نیمه‌کاره اداره آموزش و پرورش نهاوند به معضلی تبدیل شده که باید فکری اساسی برای آن شود افزود: طی رایزنی با مدیرکل مدارس استان، قول تکمیل این پروژه داده شد.

مرداد ناصری با اشاره به اینکه شورای آموزش و پرورش ظرفیتی مناسب برای حل بخشی از مشکلات آموزش و پرورش است افزود: شورای این شهرستان با مشارکت اعضا سال گذشته توانست رتبه برتر استان را به دست آورد.

وی بر پیگیری مصوبات شورا تا حصول نتیجه نهایی تأکید کرد و گفت: به منظور اجرای شدن مصوبات باید پیگیری‌های لازم انجام شده و برای این منظور یک نفر مامور اجرای آنها شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما