تازه های سایت

کد مطلب: 43979
1. آذر 1399 - 7:39
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: برای نخستین بار در این هفته شمار درگذشتگان کرونا در استان همدان به زیر ۱۰ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، دکتر رشید حیدری مقدم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:  برای نخستین بار در این هفته شمار درگذشتگان کرونا در استان همدان به زیر ۱۰ نفر رسید و با  ۷  فوت ناشی از این ویروس شمار درگذشتگان کرونایی استان به هزار و ۱۴۰ نفر رسید.

او با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۶۳ نفر تست مثبت کرونا در استان داشته اند افزود: با افزایش این بیماران کرونایی در استان به ۸ هزار و ۴۸۰ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: تاکنون در شهرستان‌های اسدآباد ۲۶۴ نفر، بهار ۴۹۰ نفر، تویسرکان ۵۰۸ نفر، رزن ۳۱۴ نفر، درگزین ۱۴۲ نفر، فامنین ۱۴۷ نفر، کبودراهنگ ۵۱۰ نفر، ملایر هزار و ۶۲۰ نفر، نهاوند ۵۷۴ نفر و همدان ۳ هزار و ۲۸۵ نفربه ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

حیدری مقدم با تاکید بر اینکه اگر علائم بیماری کووید ۱۹ را به طور خفیف دارید در خانه‌ها بمانید افزود: با استراحت کردن و قرنطینه کردن افراد با علائم خفیف جلوی انتشار بیشتر ویروس گرفته می‌شود.

او اضافه کرد: ۲۲۶ نفر از بیماران بستری شده‌ی کرونایی استان را مسافران تشکیل داده اند و هم اکنون حال ۵۷ بیمار کرونایی بستری شده در استان وخیم است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما