تازه های سایت

کد مطلب: 43441
12. مهر 1399 - 8:21
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از رد رشوه ۵۵ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس کلانتری ۱۲ شهرستان زنجان در حین انجام مأموریت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو و به نقل از  پایگاه خبری پلیس، مرتضی عباسی اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان زنجان موفق شدند سارق مغازه را شناسایی، دستگیر و برای بررسی بیشتر به کلانتری انتقال دادند.  
 
وی با اشاره به اینکه پس از ارائه دلایل و مدارک و اعتراف مبنی بر سرقت مغازه  سارق برای گریز از مجازات قانونی، به ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان، پیشنهاد ۵۵ میلیون ریالی رشوه را می‌دهد که با صحت عمل و عزت نفس و کرامت انسانی این ماموران وظیفه شناس، رشوه پیشنهادی رد و صورتجلسه می‌شود ... 
 
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان تاکید کرد: متهم به همراه صورتجلسه پیشنهاد رشوه، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.  

 عباسی با اشاره به اینکه این ماموران وظیفه شناس مورد تقدیر سردار فرمانده انتظامی استان زنجان نیز قرار گرفتند، از شهروندان خواست؛ شکایات، پیشنهاد، تقدیر و تشکر خود را در خصوص عملکرد کارکنان پلیس راه استان با دفتر نظارت همگانی (سامانه ۱۹۷) در میان بگذارند.

دیدگاه شما